Terug naar overzicht
HoiIs dat niet een beetje héél vroeg om uitnodigingen te versturen?!Wij trouwen op 5/07/2008,maar veel mensen die we op 't feest uitnodigen weten de datum natuurlijk al en houden hier rekening mee.Bovendien zijn er weinig mensen die begin juli op vakantie gaan. De meesten vertrekken pas halfweg juli.Wij sturen onze uitnodigingen ongeveer 7 weken op voorhand!Lieselot
Hoi,je moet oppassen dat je niet in de stroom van de kerst- en nieuwjaarskaartjes zit. Wij trouwen in maart en versturen eind januari / begin februari onze uitnodigingen.Als je in juli trouwt vind ik dit toch ook veel te vroeg. Zoals Lieselot zei: de meeste weten jullie trouwdatum toch al, niet?Groetjes
Ik heb familie in het buitenland wonen. Dat zou een beke laat zijn voor ons om 6 a 7 weken op voorhand te sturen.In Januari geven heel wat reisbureau's kortingen op vroege boekers.Wij hebben nog niet iedereen kunnen verwittigen dat wij trouwen. Heb een heel grote familie. Daarom zouden wij dit doen.Heb al heel wat verschillende meningen gehoord van mensen. De ene zegt wel de andere zegt niet doen. Wat doe je in dit geval? Wij hebben dan maar besloten om ons zin te doen. Het is uiteindelijke onze trouw.En mensen die het "vergeten" zijn wel bij die mensen zitten we dan niet echt diep in hun hartje" Zoiets vergeet men toch niet. Allé da zou bij mij het geval zijn é.Iedereen heeft daar zijn eigen mening en gedacht over.Groetjes
Hey,Wij trouwen op 12-01-2008 en onze uitnodigingen zijn 2 weken verstuurd. (13 weken op voorhand dus) Wij vragen de mensen ook wel om te verwittigen voor 20 december. Wij vonden onze uitnodigingen eigelijk al vroeg.. maar aangezien we een bakkerij hebben en december een zware maand is voor ons willen we alles geregeld hebben hiervoor. Veel van onze familieleden komen ook een tandje bijsteken tijdens deze drukke maand. Dus vonden de meeste het niet meer dan normaal dat alles een beetje voor die periode moet geweten zijn. Doe waar je je het best bij voelt maar ik heb toch wat schrik dat er toch gaan zijn die de uitnodiging niet meer gaan vinden 6 maand later... Weet jij nog alles liggen van 6 maand terug?Melissa
Hey!Wij trouwen op 24 mei. We versturen nu uitnodigingen voor de buitenlanders (mijn vriend is engelsman), zodat die alles kunnen boeken, de andere versturen we een maand of 2 op voorhand. Misschien is dat een oplossing? GroetjesCathy
hejwij trouwen op 12 september 2008wij gaan onze uitnodigingen versturen eind mei. ook een aantal maand op voorhand omdat er veel al op reis zullen zijn tussen juni en september.wij zijn dus ook redelijk vroeg aan ja.groetjescindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
wij hadden ook veel familie in het buitenland wonen.de uitnodiging voor deze mensen hebben we dan ook vroeger verstuurd als die van de rest van de genodigden.zij moeten die inderdaad wat eerder hebben voor het plannen van de vlucht en toestand... maar om alle uitnodigingen 6 maand op voorhand te sturen vind ik persoonlijk toch ook erg vroeg! Hoe close dat die mensen ook met je zijn... het zou toch kunnen dat ze de uitnodiging verliezen en vergeten te bevestigen en toestand! en zoals hieronder al gezegd... opgepast met de kerst-en nieuwjaar kaartjes!ik zou je aanraden om de buitenlanders een maand of 4 op voorhand op te sturen, en de rest zeker niet eerder als 3 mnd op voorhand!Maar zoals ge zelf zegt, het is jouw trouw en je doet wat je wilt!
Wij hebben een site gemaakt en naar iedereen de link doorgestuurd, zo weet gelijk iedereen de datum enzo. We hebben dit gedaan omdat veel mensen in augustus op vakantie gaan maar wij niet anders konden dan in augustus te trouwen. Misschien is dat een oplossing. Ik heb er ook even aangedacht om alles vroeg te versturen, maar dan zou je de uitnodigingen toch nog eens moeten versturen als alles dichter bijkomt...succes,Karlien
Hallo,Je kan eventueel nu al een "save the date" kaartje sturen en 2 maand op voorhand dan de uitnodiging.Is natuurlijk wel dubbel werk ...Groetjes