Terug naar overzicht
Leuk dat je dit bericht gepost hebt, ik zoek namelijk ook nog voorbeelden van versieringen aan stoelen.
hoi mijn schoonma maakt de bloemstukken ze had het idee voor 1wit roosje in zo een buisje te steken met water daar wat groen bij en dan het buisje met de bloem erin in zo een wit zakje dat je kan toetrekken aan beide kanten die zakjes worden ook gebruikt om suikerbonen in te steken vind je bij ava je kan die zakjes dan ook makkelijk aan de stoelen of banken maken vermits er koortjes aan zijn hopelijk heb je er iets aan veel succes nog grts 24/5/2008
heyWij versieren de stoelen met witte arendskelken en wit doorschijnend lint er rond gedraaid.GroetjesDana
Hallo Lien,Wij hebben telkens aan de eerste stoel van de rijen een witte ballon laten hangen zo was gans de middengang aan beide kanten versierd. Aan onze stoel hebben we een een cala en een wit roosje laten hangen. Buiten aan de Kerk stonden ballonnenboompjes en nog een altaarstuk.Groetjes Petra
De stoelen van de dichte familie (suite) laten we met stoelhoezen bekleden.Rond de stoelen in de middengang draperen we een stof die uitloopt in de middengang.. (Moeilijk uit te leggen, maar heeeel mooi!)L.
Hey Lien,wij hadden per stoel (aan de gang kant) een witte roos, wat groen (vraag me de naam niet) en nog wat wit (gipskruid denk ik), en alles samengebonden met een wit doorzichtig (organza) lint. groetjes,Elke