Terug naar overzicht
Wanneer je enkel een fuif wil houden (met evt een hapje, weet ik een leuke zaal zijn.Fort Lapin in Brugge.
In het kasteel van Moerkerke worden er wel eens trouwfuiven gedaan. Ze zijn bekend voor hun trouwfeesten maar de eigenaars zijn een jonge mensen en staan zeker open voor nieuwe iedeen.
hallo,wij hebben ook een trouwfuif gedaan en wij hadden dir georganiseerd in de plaatselijke parochiezaal. mits wat versiering van de zaal was dit zeer geslaagd al zeg ik het zelf. want ik was er geen voorstander van.ik heb er geen moment spijt van gehadgroetjes
Wij trouwen in fort lapin te Brugge.Eerst houden we een gewoon diner in de zaal boven en vanaf het dessertbuffet komen dan heel wat mensen om een spetterend dansfeest te houden op een andere plaats dan waar het diner doorging. De zaal is er perfect voor gemaakt!Veel succes met je zoektocht
Beste,Neem eens contact op met de mensen van all party events, zij hebben ervaring met het organiseren van trouwfeesten.Alles is mogelijk en bespreekbaar volgens jullie budget.U kan alle gegevens terug vinden op hun website www.allpartyevents.be veel succes