Terug naar overzicht
Hoi,wij hadden Alegria als intredelied en als uittredelied hadden wij de nederlandstalige bewerking van 'perfect day'. Omdat we wel dachten dat iedereen zou blijven luisteren (een goeie vriendin van mij heeft gezongen), hadden we ook nog een liedje uit Amélie Poulain als uittredelied.groetjes
Hoi TinekeWij zijn ook bezig hiermee en ik vind het tot nu toe het moeilijkste aan ons hele huwelijk.We twijfelen tussen : Alegria van Cirque du Soleil of Adiemus van Karl Jenkins ofiets van Enya.Als uittredeliedje had ik graag : Barry White The first, the last , my everything! gehad of Islands in the Stream van Dolly Parton en Kenny Rogers maar geen van beiden ziet mijn verloofde echt zitten.Hij hoort liever Novastar met The Best is Yet to Come.Voor de andere liedjes kozen we : Shania Twain Forever and Always ; Offenbach's Baracolle uit La Vita e bella, Nessun Dorma van Luciano Pavarotti, She van Elvis Costello Succes met de zoektocht, ik blijf meelezenSophie18.04.2008
Hoi TinnekeHet is inderdaad niet gemakkelijk om te kiezen. Ik ben uren bezig geweest naar het zoeken naar gepaste liedjes. We zijn er eindelijk uit gekomen. we kozen voor: -Intrede : K's Choice - Favorite adventure (wedding song)-Na vergevingsmoment: Clouseau altijd heb ik je lief-Na eerste lezing: Delta Goodrem - What is love? (past bij ons prentenboek die we als eerste lezing kozen)-bij tekenen huwelijksregister: LeAnn Rimes - I need you- offerande: Enya - Love song- communie: thema van 'The Piano' Michael Nyman - The heart ask the pleasure first- slotlied: Bryan Adams - I'll always be right there- uittredelied: Michael Bublé - Everything. (We hadden dat graag als openingsdans gehad, maar het is niet zo gemakkelijk om op te dansen - we zijn geen grote danstalenten.)Ben nu wel blij dat we het in onze viering gebruiken. Groetjes A.
Wij hadden als intredelied "Sunchyme" van Dario G - de versie met de piano-intro. Is een muzikaal nummer met wat beat onder, maar door de piano-intro begint het wel op't gemak, ideaal voor de bruid die naar haar plaats gaat en tegen dat het volk de kerk binnenkomt is het al met wat beat onder...en als uittredelied "Boogie 2nite" van Booty Luv of zoiets. (is een beat-liedje met een leuke tekst: eigenlijk een soort uitnodiging om te gaan feesten... vonden we wel leuk en het paste bij de stijl van muziek die we in de mis gedraaid hebben).GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be