Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenlijst: te weinig???

29-10-2007 7:50:03
Hallo iedereen,

Wij hebben gisteren eens een gastenlijst opgesteld (hadden we tevoren zo wel al eens ruw uitgeteld, maar nu dus echt), en waren echt bezorgd: we komen uit op 73 mensen voor receptie en avondfeest, en nog eens 55 extra voor alleen de receptie. Nu zijn er een aantal mensen zonder partner, zeven om precies te zijn, dus die 73 kan ook 66 zijn, maar ik heb ze er nu in meegeteld. Er zijn wel al enkele mensen waarvan we weten dat ze niet kunnen komen (zoals een vriendin van mij die in Canada woont) en die hebben we niet meegerekend.

Nu, iets als 70 mensen vonden we prima: niet te veel, dat het een redelijk intiem feest blijft, en niet te weinig om toch een fijn dansfeest te hebben. Waar we een beetje voor vrezen, is dat er nog een aantal mensen zouden afzeggen...

Wat is jullie ervaring daarmee??

Groetjes,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 310

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-10-2007 8:16:30

ze zeggen altijd dat je er rekening mee moet houden dat ongeveer 10% afbelt..

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-10-2007 8:16:35

ze zeggen altijd dat je er rekening mee moet houden dat ongeveer 10% afbelt..

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik29-10-2007 9:29:07

hallo,
Je moet er idd rekening mee houden dat er nog mensen afbellen, zeker voor de receptie. Allé, da's toch onze ervaring. Wij hadden een 100-tal mensen uitgenodigd op de receptie en er waren er een 70-tal.
Voor het avondfeest hadden we niet zoveel afzeggers:-)...
groetjes
caroline

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik29-10-2007 9:35:28

Hey Tania,

veel hangt af van in welke periode je trouwt ... Eind mei en juni, moet je rekenen op examens aan de unief (vrienden die nog studeren, neefjes en nichtjes etc) en voor juli en augustus moet je rekenen op mensen die op reis kunnen zijn en eind augustus en september zit je met tweede zit.

Wij zijn getrouwd in oktober, en er heeft bijna niemand afgezegd (bijna: één persoon lag in het ziekenhuis, een ander op erasmus in spanje), ook niet voor de receptie.

groetjes,
Elke

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik29-10-2007 9:38:56

Wij hadden 248 genodigden en er zijn er 220 gekomen. er zijn dus niet veel mensen bij ons die afgebeld hebben. diegenen die dan toch niet kwamen was omdat ze in Italie wonen dus...
Meestal als ge uitgenodigd wordt op een trouw ga je he...

Lieve
25-4-2008
 Meld misbruik1-11-2007 11:52:37

Hey Tania,

Ook wij willen een redelijk intiem avondfeest en onze gastenlijst hiervoor telt voorlopig ongeveer 75 personen.
Voor onze receptie (wie we wel groots willen houden) komen we op ongeveer 200 personen.

De mensen van onze zaal zeiden ons dat je voor een receptie moet rekenen op een opkomst van ongeveer 80%. Wat het avondfeest betreft denk ik dat de opkomst hoger ligt aangezien dat meestal de nauwe familie betreft.

Alvast veel succes en plezier met de verdere voorbereidingen!

Lieve
25/04/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...