Terug naar overzicht
Echt een prachtige jurk!!je zult stralen op je dag, daar ben ik zeker van!!
heel mooi!!! Proficiat met je keuze. Geniet er maar van
Heel mooi kleed! En als jij er jezelf ook "wauw" in voelt dat maak je dat kleed nog mooier. Ik heb mijn droomkleed ook vorige week gevonden en heb er 's nachts niet van geslapen - zo opgewonden en blij was ik. Daarmee dat ik hier ook een berichtje gepost had want je wil het uitschreeuwen dat je je droomkleed gevonden hebt en je mag het aan niemand vertellen.Ik zit nu steeds op de site van Pronovias naar mijn kleed te kijken en te dromen...Geniet er maar van! Katleen
Supermooie jurk!!! Heb die vorige vrijdag ook gekocht en ze was prachtig! We zullen schitteren in hetzelfde kleed. Nu aftellen naar de dag om nog eens te gaan passen.Ik kocht de jurk in de Linea Raffaelli winkel in Brugge.Groetjes,
Heel mooi!!!Ik ken het gevoel je jurk aan niemand te kunnen tonen.. Ik kijk ook elke dag stiekem eens naar m'n gekozen jurk. 'k Moet nog wachten tot 26 maart eer ik m'n kleedje opnieuw kan gaan passen... En dat is zooooo lang!!Lieselot
Waw, zo mooi. Zoiets zou ik ook willen!Mag ik vragen hoeveel de jurk kost?
Goh, leuk dat jullie allemaal zo fijn reageren. Nu ben ik er zeker van dat ik een goede keuze gemaakt heb. Hanne, ik heb er 1105 Euro voor betaald.groetjes,Fieke