Terug naar overzicht
Bij ons wordt het niet de 11de maar zaterdag 12 juli 2008!Wij hebben onze zaal reeds vastgelegd, vervoer, ceremoniemeester, en heb mn kleedje.Hoever staan jullie?Alvast veel plezier met de voorbereidingen!
Hallo Stefanie,bij ons liggen de zaal, ceremoniemeester, kerk, gemeentehuis, fotograaf al vast. En ik heb ook m'n kleedje al! We zijn nu bezig met het ontwerpen van de uitnodigingen. Waar trouwen jullie? Geniet van de voorbereidingen!Vele groetjes,Wendy
Ik wilde ook trouwen op 11 juli maar bij ons kon je niet trouwen voor de wet op die dag.deze is een vlaamse feestdag. dus ik touw nu op 18 juli 2008.Nog veel gelukGroetjes wendy.
Hey Wendy!Ik trouw een weekje voor jouw: 5 juli :-)Wij hebben al:-zaal, kerk, (stadhuis kan pas op 5 jan geregeld worden), ceremoniemeester, wagens, kleed, ongeveer een idee van de ringen, bruidskindjes, fotograaf en djHeel veel regelsucces en geniet er ook maar van! groetjes
Ook wij hadden graag de 11de of 12de voor de wet getrouwd maar het stadhuis is dan gesloten wegens de feestdag.Dus trouwen we nu voor de wet (Stadhuis Brugge)op 5juli, en voor de kerk (Veldegem) 12juliOns feest gaat door in Fort Lapin te Brugge.Die van jullie?
Wij wilden ook eerst de 12de juli trouwen, maar de meeste feestzalen waren al volzet die datum. Nu trouwen we dus de 11de juli. 31 mei trouwen we voor de wet, dan zijn we 4 jaar samen! We trouwen zowel voor de wet als voor de kerk in Nieuwerkerken (Limburg). Ons feest gaat door in zaal de Roerdomp in Diepenbeek. Spannend allemaal hè! Ik ben nu soms al zenuwachtig of alles wel goed gaat lopen! Jullie ook?Groetjes,Wendy
Hoi Wendy,Eindelijk nog iemand op het forum die op 11 juli trouwt. Wij hadden graag in juli op een zaterdag getrouwd, maar omdat we geen zaal vonden werd het vrijdag 11 juli. Wat nu wel heel leuk is, want mijn schoonouders zijn dan net 30 jaar getrouwd, een goed voorbeeld :). En dat het een feestdag is, dat vinden we niet erg. We trouwen al een beetje vroeger voor de wet. nl op 21-12-07. Dan hebben we 2 symbolische datums. Want we zijn dan net 7 jaar samen. En misschien is volgend jaar 11 juli al een wettelijke feestdag en is het voor de mensen die anders moeten werken een vrije dag. Ik ben hier al druk bezig geweest met de voorbereidingen. Ik ben namelijk weer aan het studeren in avondonderwijs (ben al kleuterleidster mr doe er nu ook lager onderwijs bij) en het is dus nogal druk. Overdag ga ik werken en s'avonds dan naar de les. Daarom wil ik al zoveel mogelijk gedaan hebben. Want in juni heb ik dan examens en wil dan aan niet te veel meer moeten denken. dingen die al vast liggen:zaal (cofar Rumbeke - Roeselare)kerk (in Rumbeke)fotograaf (Fotogoossenaerts uit Merelbeke)DJ: Anders met Klank (uit passendaele)ceremoniemeester: Filip Devyver uit OoigemMijn trouwkleedje ben ik samen met mijn mama gaan kiezen in september. De nieuwe collectie was dan net binnen. Het is nu wel nog lang wachten voor de volgende pas. Maar zo nu en dan kijk ik nog es op internet. Het misboekje is ook al af, maar dit moet nog goedgekeurd worden door de priester. Hopelijk mogen we gebruik maken van een cd. Want ik las hier al dat sommige het koor van de kerk moeten gebruiken. Hoop echt dat ik onze liedjes mag gebruiken. Ben ook volop bezig met de uitnodigingen. Ik doe alles zelf (ook misboekjes maken). en er is nogal veel werk aan de uitnodigingen (nogal veel snijwerk - er worden lettertjes uitgesneden. Mijn aanstaande krijgt er de kriebels van dat ik er al zoveel mee bezig ben, tis nog een jaar zegt hij. Maar ik ben blij dat ik hem kan zeggen dat jullie ook zo wat evenver zitten. We hebben een mogelijke openingsdans gevonden. Nu is het oefenen geblazen want we zijn beide niet de grote danstalenten. Nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Anneleen.
Hoi Anneleen,bij ons net hetzelfde; mijn aanstaande krijgt soms ook de kriebels dat ik er zoveel mee bezig ben! :-)Heb je een emailadres? Dan kunnen we elkaar misschien wat op de hoogte houden van hoever we staan?! Groetjes,Wendy
@ wendyDag Wendy,mijn emailadres is anneleen@jufanneleen.be. groetjes Anneleen