Terug naar overzicht
je kan ook wegwerptoestellen voor huwelijken kopen. dat staat dan op van die sites waar je bedankjes enzo kan kopen
Hoi !Ik heb er gewone gekocht met flits in het kruitvat, de stickers er voorzichtig afgedaan en dan ze beplakt met glinstertjes en hartjes uit de hobbywinkel.Ik ben superlang zelf opzoek geweest naar een patroon maar niks gevonden.GroetjesSOPHIE18.04.2008
@SophieWeet je nog hoeveel je 't stuk betaald hebt?Bedankt!Lien16.02.2008
Hallo,Wij hebben de onze ongeveer een tweetal maand (denk ik) voor onze trouw gekocht. Ze waren toen in promo in het kruidvat: 2.49 euro/stuk. Ik denk dat je best wacht (als je nog tijd hebt tenminste) tot je ergens een promo vindt. Bij mij was er iemand zo lief om melding van de promo te maken op het forum.Groetjescaroline
Je moet eens kijken op de site van trouwshop.com en daar onder creatief.. heel veel voorbeelden van cameraatjes die al af zijn.Ik heb er de juiste programma's niet voor maar ze zien er vaak heel tof uit.Groetjes,Inge14/06/2008
Hoi, ik denk dat ik zo'n 17 euro voor 5 stuks betaald heb met flits.Niet zo duur, ik denk dat ze ook in promo waren.Groetjes
halloop trouwshop . nl vind je die als je de zoekfunctie gebruikttyp gewoon malletjes voor fotocamera en je vind ze wel ;-) groetjes
Hallo,Ik heb zelf "zakjes" gemaakt met een leuk tekstje op om de toestelletjes in te doen. Als je me een mailtje stuurt naar chantal.huys@belgacom.net dan stuur ik je een voorbeeldje door hoe je ze kan maken.Groetjes,Chantalgetrouwd op 01.09.07