Terug naar overzicht
Hallo!Dit weekend speelden een vriend van mij en ik op een viering, georganiseerd door 'het moment' (rituelenbureau in Antwerpen).Het was supermooi. Zoveel gevoel dat er in die viering zat, niet te doen!Vooral heel veel teksten laten maken door je ouders, broers, zussen, vrienden,... dat maakt het echt wel heel mooi.En natuurlijk mooie zang. Daar kunnen wij je bij helpen! Voor meer info, doe een mailtje naar juf_bliss@hotmail.comGroetjes en succes!!
hallo, mijn vriend en ik gaan ook een viering in elkaar steken. Ik doe heel veel zelf, heb heel veel opgezocht op internet en al vrij veel hulp gekregen van de mensen op dit forum. We zijn ook gaan praten met het CMD in gent, center voor morele dienstverlening (vrijzinnigen) maar dit was niet echt mijn ding. Mijn vriend was hier wel voor gewonnen. Gisteren hadden we dan een afspraak met de mevrouw van het moment, en daar heb ik wel leuke dingen gehoord, maar heb toch het gevoel dat ik het evengoed zelf kan doen. (want als zij komt mag je rekenen op 500 euro) Voor een eerste gesprek is het bij het moment 50 euro, bij het CMD is alles gratis (zij werken met vrijwilligers) Er is ook een organisatie in de omgeving van Gent (eens in je leven) maar daar ken ik niets van. Als je vragen hebt mag je me steeds mailen hoor,flyingflien@hotmail.ComGroetjes Evelyne
Wij hebben onze plechtigheid in elkaar laten steken door een moreel consulent (geen vrijwilliger) van het CMD. Heel tevreden over.Het was echt mooi, origineel en vooral heel persoonlijk. En inderdaad volledig gratis.
heb eens een viering meegemaakt met ' de goede herder' uit dendermonde; was heel zinvol, persoonlijk en sterk: je voelde dat het over het koppel ging en iedereen was nauw betrokken.gewoon eens google-en naar goede herder dendermonde!