Terug naar overzicht
Hey,Ik ben ook op zoek naar voorbeelden van misboekjes. Mijn adres: kiwike@msn.com.Alvast bedankt,Kim
Hey dames,Heb ons doorgestuurd.Groetjes,Gitte
Hallo,Ik ben ook nog op zoek naar misboekjes.danybosmans@hotmail.comGroetjesCathy
hallo,Wij zouden ook wel enkele voorbeeldjes kunnen gebruiken.roelandvoet@hotmail.comalvast bedankt
Hallo!Ik ben ook nog op zoek naar voorbeeldjes. Je mag ze sturen naar mieke_vansieleghem@hotmail.comAlvast bedankt!
ook hier is alle hulp nog steeds welkom: marijkevdv@yahoo.comGroetjesmarijke
Hallo iedereen, Ik heb mijn teksten gehaald uit een bundel met allemaal verschillende teksten. Pakket voor huwelijksliturgie. Ik zal proberen om het op internet te zetten. Zodat iedereen er aan kan en al die emails nie hoeven.groetjes
Hallo allemaal,heb het onze ook doorgestuurd...groetjesSilvy
Hey,kan je ook de voorbeeldjes eens naar mij sturen aubamber_jongbloet@hotmail.com
Kunnen jullie mij ook helpen?Mailen kan naar Sallydeclercq@hotmail.com.Groetjes,Sally26/07/08
Wij kunnen ook nog wel enkele voorbeelden gebruikenulrichgeebelen@hotmail.com
Voorbeeldjes mogen ook nog naar mij gestuurd worden.Alvast bedankt.Groetjes,Sylviesylvieluickx@hotmail.com
hallo,heb naar iedereen een exemplaartje doorgemaild!!veel leesplezier!groetjes, sofie
En wie er nog een exemplaartje missen kan:sdescheemaecker@hotmail.com
Jullie mogen ook altijd voorbeelden doorsturen naar mij op volgend mailadres: stasannelies@hotmail.comalvast heel erg bedankt!
Ik heb jullie allemaal ons misboekje doorgestuurd.Hopelijk hebben jullie er iets aan!Veel succes nog verder met de voorbereidingen en geniet van de dag zelf :-)