Terug naar overzicht
Hey Marijke,wij trouwen ook op 16-08-08! Wij gaan met de bruidskindjes kleren kopen rond mei (juni is te druk met examens en deliberaties voor mij). Kwestie dat ze dan niet zoveel meer kunnen gegroeid zijn tegen augustus hé!Veel succes!Sofie16-08-08
wij gaan in januari, bij het begin van de nieuwe collectie.Mijn bruidskindjes gaan waarschijnlijk gekleed worden door 2x kadet of wellens.
wij trouwen ook op 16/08/08
Ook wij trouwen 16 augustus ... voorlopig ook nog een dilemma wanneer we op zoek gaan naar kleertjes voor de bruidskindjes ... We hebben er 7 (we laten alle kinderen van broers en zussen "voorlopen") en het lijkt me geen eenvoudige klus om voor iedereen iets gelijkaardigs te vinden. Bovendien vraag ik me ook hoe jullie dit financieel regelen, maw wie betaalt?
Hallo,Normaal betalen wij dit zelf, we hebben in onze planning deze kost opgenomen en we hebben 100 eruo/kind voorzien.Daarom dat we graag zouden naar Aselin of Sposa gaan voor de meisjes omdat daar de kleedjes te vinden zijn voor 50 euro.groetjesMarijke
hallo,ik trouw in september. ik ga kijken voor kleren als het kommunie is, dan zijn er leuke kleertjes overal te vinden. Zelf in de C&A zijn er toffe kleren te vinden.Groetjes Evelien
Hoi,Wij zijn dit jaar op 18 augustus getrouwd, bijna gelijk qua datum dus.Het hangt een beetje van de leeftijd af. Voor ons meisje en jongen van 6,5 jaar hebben we in de communiecollectie gekocht. Voor ons jongetje van 2,5 was het april of mei denk'k.Veel succes!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
WIj gaan ook kijken voor de kleedjes als de nieuwe collectie van de communiekleren uitkomt. Onze bruidskindjes kunnen die kleren dan latere nog doordragen. Meestal is het zo dat het koppel die kleren betaald, daarom dat we ook bij de communiekleren gaan kijken om de prijs zo wat te drukken. Groetjes
Om de prijzen een beetje te drukken kun je inderdaad best op zoek gaan tijdens de communieperiode.wij hebben onze kindjes gekleed voor maar 30 € per kindje, en ze waren prachtig. ze hadden witte kleedjes aan met pofrokje, en een witte haarband in het haar, met een kort beige jasje erop. allemaal gekocht in de Okaïdi. gewoon even om te laten weten dat het goedkoper ook mooi kan zijn!
Hallo,Iedereen alvast bedankt voor de reacties!!!groetjes en nog veel voorbereidingsplezierMarijke