Terug naar overzicht
Hallo, wij trouwen op 28/06/2008. Bij ons is zaal, fotograaf, kerk en kleed in orde, het stadhuis kan pas vanaf half december. Met het vervoer zijn we bezig. En hoever staan jullie?Groetjes,Lieve
Hey,wij trouwen op 27/06 voor de wet en op 28/06 voor de kerk (wegens praktische problemen anders).Zaal, fotograaf, gemeentehuis en kerk zijn in orde. Zaterdag ga ik met ons mama de eerste keer voor een kleed kijken.Op onze website hou ik alles bij wat we gedaan hebben, dus daar kan je perfect volgen!Groetjes en veel plezier nog!Kimwww.kimenmaarten.bruiloftsite.nl
Hoi Hoi,Wij trouwen ook op 27/06/2008. Ik ben eindelijk eens in de gang geschoten met de voorbereidingen. De gemeente en zaal liggen al vast. Ik weet ook al welke fotograag ik graag zal hebben. Voor het vervoer wil ik graag een Engelse bus ofzo.Ik wens jullie nog heel veel voorbereidingsplezier.Veel groetjes Charlot
Hallo, hallo,wij trouwen de week ervoor, eerste dag van de zomer, nl op 21 juni 2008.Eigenlijk alle grote lijnen staan vast.zaal, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, bruidskleed, dj, voorbeeld misboekje, thema van dag, kapster aan huis, bruidskinderen... Dus voel me heel gerust dat alles op tijd in orde komt.Nu toch nog ;-)GroetjesAngela
hallo,wij trouwen ook op 27/6. We hebben de zaal al vastgelegd, de ceremoniemeester en de DJ maar voor de rest ben ik nog vooral aan het informeren naar vanalles. Aangezien we op vrijdag trouwen zullen fotografen enz... wel niet zo snel bezet zijn denk ik. Was op vrijdag trouwen eigenlijk een bewuste keuze voor jullie? Wij hebben die datum gekozen omdat onze zaal geen enkele zaterdag meer vrij was en ik geen jaar wou wachten. Maar nu denk ik toch dat er weinig mensen naar de mis zullen komen omdat de meesten moeten werken en dat vind ik toch wel jammer.
Bedankt voor jullie berichtjes. Om te beginnen zijn we een nieuw samengesteld gezin en heb ik co-ouderschap met m'n kindjes. Dus om dé dag vast te leggen verliep dat niet van een leien dakje. Je wilt je kinderen toch ook op je trouwdag!De zaal en DJ liggen al vast. Sinds een grote 2 weken heb ik m'n bruidskleed (Linea Raffaelli) gevonden en de ringen zijn gekozen.Voor de rest is het nog wat te vroeg om in actie te schieten. Voor de geïnteresseerden: ik beveel de bruidswinkel in de Smedenstraat te Brugge sterk aan.Veel succes met de voorbereidingenJoke
Dag Lieve,Wij trouwen op dezelfde dag als jullie!
Hey,Wij trouwen op zaterdag 28 juni. Bij ons staan de voorbereidingen nog maar in een prille fase. Het staat wel al vast dat het een eenvoudig huwelijk wordt. Waarschijnlijk geven we een feest in de lokale parochiezaal. Wat is dan wel al zeker: kerk en gemeente. Foto's zullen waarschijnlijk van twee vrienden komen, muziek ook...groetjes en nog veel plezier in de voorbereiding!
Hey Joke,Ik ben vandaag ook mn kleed gaan kopen bij Linea Raffaelli in Brugge en het eerste kleed dat ik aan had was het direct. Heb wel nog andere aangehad ook maar het eerste bleef toch het beste.GroetjesKim
@ KimProficiat! Had al enkele keuze's gemaakt in de brochure en op site (collectie 2007). Je moet wel weten; ik draag bijna nooit een rok/kleed... Dus ging m'n voorkeur uit naar... juistja een broek'pak'. Het stond me heel goed maar 't was niet: het waaw effect (hopelijk begrijp je wat ik bedoel).Het is een rok met topje (combinatie van 2 andere kleedjes) geworden. In een klein uur was alles in kannen en kruiken. Maar schoenen hadden ze nog niet binnen.Was de ontvangst en 'begeleiding' ook zo in orde?GroetjesJoke