TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LEEN
6-9-2008
|
30-10-2007 15:50:14
ben er ook geweest en het waw gevoel niet gevonden. we zijn dan maar een beetje verder op de baan naar melsele gereden naar jetty en daar droomkleed gevonden. wel wat duurder maar een ongelooflijk waw gevoel
|
|
Sandra
12-4-2008
|
30-10-2007 19:14:58
Hallo Ann, Ik had er mij eigenlijk ook veel meer van voorgesteld. Ik heb ook geen waw gevoel en kan me ook terugvinden in die eeuwige twijfel. Ik had een kleedje voor ogen maar heb iets heel anders gepast in de winkel. Ik stond op het punt om te bestellen maar vermits wij ook alles zelf betalen had ik een budget voorop gesteld en dat kleefje was er wel wat boven. Ik heb dan beslist om het niet te nemen en nog eens verder te kijken. We zijn dan in een andere winkel geweest en daar heb ik een kleedje gepast zoals ik in mijn gedachten had. Ik vond het wel mooi (ook geen waw) en heb beslist om dat te kopen. De dag nadien heb ik constant lopen piekeren of ik wel het juiste gekocht heb. Je moet dat in zijn totaal plaatje zien en ik overtuig mij ervan dat ik tegen de trouw mij dat andere kleedje niet meer kan voorstellen (is nu reeds een vage gedachte en heb 1 maand geleden gekocht). Ik denk dat dat waw gevoel ook een beetje wordt overroepen en de een is iets emotioneler dan de ander. Geen zorgen maken, je zal er mooi uitzien (en ik ook).
|
|
Natacha B
|
30-10-2007 20:15:54
Mja, 'waw' is nu ook niet om te zeggen immens ... Ik was heel tevreden met wat ik aanhad en voelde er me heel goed en mooi in. Mijn mama vond het ook héél mooi (en ik zie meteen aan haar of ze t meent of niet). Het past perfect bij mij. Het zit mss wel boven de prijs die ik ervoor wou neertellen, en daardoor ben ik die nacht weer gaan liggen twijfelen ... maarja, je trouwt maar één keer en t is écht mooi en k weet zeker dat mijn verloofde ook heel tevreden zal zijn (en da's voor mij heel belangrijk en niet zo makkelijk te vinden) ... dus t is dan toch maar wat duurder geworden en van een echte bruidswinkel geworden (en niet zoals ik altijd dacht in een of andere winkel iets leuks bijeen zoeken) ;) Mss was het toch een beetje een wauw gevoel dat die doorslag heeft gegeven? Enfin, twijfels zijn er dus ook een heel klein beetje.
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
30-10-2007 20:19:50
Hoi!
Ik moet zeggen, ik ben supercontent van het kleedje dat ik gekozen heb, omdat ik het héél mooi vind, ermee sta, én me er goed in voel. Dus heb ik er dan ook geen spijt van dat ik het gekocht heb. Maar om te zeggen een "WAW" gevoel, was het eigenlijk niet. Het was gewoon een goed, geruststellend gevoel. Ik vond wel dat dat "het" kleedje was. En dat is voldoende denk ik.
Groetjes Lieselot
|
|
Caroline
15-9-2007
|
30-10-2007 22:34:07
Hallo, Als het je kan troosten: ik had dat ook niet en heb dat nooit gehad... ben in vier winkels gaan passen en had vier keer iets heel erg moois, nooit waw. Heb uiteindelijk mijn kleed laten maken. Ik was er supercontent van, vond het heel mooi maar ook geen waw... nu, achteraf bekeken is er een kleedje (in een van die vier winkels) waarvan ik heb van 'dat was het misschien wel geweest... maar mijn mama vond dat toen niet... tja,... voor mij is dat allemaal nogal relatief. Ik heb een prachtige dag gehad, iedereen vond dat ik er stralend uitzag... meer moet dat niet zijn denk ik:-) Groetjes Caroline
|
|
sarah
17-5-2008
|
31-10-2007 7:56:25
ik had ook nooit dat waaw- gevoel, zag nergens mijn goesting en was al van plan in een broekpap te trouwen. Ik riep ook altijd dat ik geen wit kleed wou! Tot mijn schoonzusje zei 'ale, pas er nu eens 1, dan heb je dat toch een keer aangehad' Nu hing er toevallig een ian stuart met veel tralala en een lange sleep, waarvan ik dacht.. mooi, maar dat doe ik NOOIT aan! Awel ik had hem aan, hij hing helemaal verkeerd en ik had wel dat WWAAAW gevoel. Ben dus 1000 euro boven mijn budget gegaan en twijfel nog steeds. Want het is wel heel flamboyant, eigenlijk helemaal niet wat mensen bij mij verwachten...
|
|
Liesje
15-2-2008
|
31-10-2007 8:32:39
Ik denk dat die emotionele reactie nogal sterk overroepen is. In alle geval, ik ben met mijn mama gaan passen en zij had dat toch niet, ik ook niet. Ik heb ook een kleedje genomen waarvan ik in het begin zou gezegd hebben: Ma, eikes, neen! Ik wilde geen sleep, geen parels enz... Ik had evengoed een wit laken kunnen over mijn hoofd trekken! Maar goed, het zijn toch pareltjes geworden en een sleep. Toen ik het aanhad had ik toch ook dat gevoel van: dit is het!
|
|
sandra
22-9-2007
|
31-10-2007 9:18:57
Hou er bovendien rekening mee dat je bij de pasbeurt niet bent opgemaakt, je haren niet hebt gedaan, je binnen in een klein kamertje staat,... op je trouwdag zelf heb je je haren mooi gedaan en je bent een beetje opgemaakt, plus bovendien zal je enorm stralen van geluk... geloof me, dat wauw gevoel zal dan wel komen!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|