Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen wawgevoel

30-10-2007 15:30:05
Hey allemaal,
Zondag ben ik naar de opendeurdag van Farah love geweest en heb daar verschillende jurken gepast. Uiteindelijk had ik een heel mooi kleed aan, maar echt waw heb ik nooit gezegd. Ik voelde er mij wel goed in en het was wel mooi (dat zij de rest ook, maar het is niet zo dat ze zaten te wenen). Daarbij kwam nog dat als ik die dag zelf bestelde dat er dan 500 euro korting werd gegeven. En aangezien ik alles zelf moet betalen, is dit wel een immense korting en heb ik het besteld. Nu zit ik al heel de tijd te twijfelen omdat jullie allemaal over een wawgevoel spreken en ik dit nooit echt heb gehad (ook niet in de andere winkel waar ik ging passen). Op zich ben ik ook een twijfelachtige en denk ik dat ik bij alle jurken wel zou twijfelen, maar zijn er nog bruidjes die twijfelen en die geen wawgevoel hebben gehad?
Groetjes,
Ann

Ann
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 367

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik30-10-2007 15:50:14

ben er ook geweest en het waw gevoel niet gevonden. we zijn dan maar een beetje verder op de baan naar melsele gereden naar jetty en daar droomkleed gevonden. wel wat duurder maar een ongelooflijk waw gevoel

Sandra
12-4-2008
 Meld misbruik30-10-2007 19:14:58

Hallo Ann, Ik had er mij eigenlijk ook veel meer van voorgesteld. Ik heb ook geen waw gevoel en kan me ook terugvinden in die eeuwige twijfel. Ik had een kleedje voor ogen maar heb iets heel anders gepast in de winkel. Ik stond op het punt om te bestellen maar vermits wij ook alles zelf betalen had ik een budget voorop gesteld en dat kleefje was er wel wat boven. Ik heb dan beslist om het niet te nemen en nog eens verder te kijken. We zijn dan in een andere winkel geweest en daar heb ik een kleedje gepast zoals ik in mijn gedachten had. Ik vond het wel mooi (ook geen waw) en heb beslist om dat te kopen. De dag nadien heb ik constant lopen piekeren of ik wel het juiste gekocht heb. Je moet dat in zijn totaal plaatje zien en ik overtuig mij ervan dat ik tegen de trouw mij dat andere kleedje niet meer kan voorstellen (is nu reeds een vage gedachte en heb 1 maand geleden gekocht). Ik denk dat dat waw gevoel ook een beetje wordt overroepen en de een is iets emotioneler dan de ander. Geen zorgen maken, je zal er mooi uitzien (en ik ook).

Natacha B

Meld misbruik30-10-2007 20:15:54

Mja, 'waw' is nu ook niet om te zeggen immens ... Ik was heel tevreden met wat ik aanhad en voelde er me heel goed en mooi in. Mijn mama vond het ook héél mooi (en ik zie meteen aan haar of ze t meent of niet). Het past perfect bij mij.
Het zit mss wel boven de prijs die ik ervoor wou neertellen, en daardoor ben ik die nacht weer gaan liggen twijfelen ... maarja, je trouwt maar één keer en t is écht mooi en k weet zeker dat mijn verloofde ook heel tevreden zal zijn (en da's voor mij heel belangrijk en niet zo makkelijk te vinden) ... dus t is dan toch maar wat duurder geworden en van een echte bruidswinkel geworden (en niet zoals ik altijd dacht in een of andere winkel iets leuks bijeen zoeken) ;) Mss was het toch een beetje een wauw gevoel dat die doorslag heeft gegeven? Enfin, twijfels zijn er dus ook een heel klein beetje.

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-10-2007 20:19:50

Hoi!

Ik moet zeggen, ik ben supercontent van het kleedje dat ik gekozen heb, omdat ik het héél mooi vind, ermee sta, én me er goed in voel. Dus heb ik er dan ook geen spijt van dat ik het gekocht heb.
Maar om te zeggen een "WAW" gevoel, was het eigenlijk niet. Het was gewoon een goed, geruststellend gevoel. Ik vond wel dat dat "het" kleedje was.
En dat is voldoende denk ik.

Groetjes
Lieselot

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik30-10-2007 22:34:07

Hallo,
Als het je kan troosten: ik had dat ook niet en heb dat nooit gehad... ben in vier winkels gaan passen en had vier keer iets heel erg moois, nooit waw. Heb uiteindelijk mijn kleed laten maken. Ik was er supercontent van, vond het heel mooi maar ook geen waw... nu, achteraf bekeken is er een kleedje (in een van die vier winkels) waarvan ik heb van 'dat was het misschien wel geweest... maar mijn mama vond dat toen niet... tja,... voor mij is dat allemaal nogal relatief. Ik heb een prachtige dag gehad, iedereen vond dat ik er stralend uitzag... meer moet dat niet zijn denk ik:-)
Groetjes
Caroline

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-10-2007 7:56:25

ik had ook nooit dat waaw- gevoel, zag nergens mijn goesting en was al van plan in een broekpap te trouwen. Ik riep ook altijd dat ik geen wit kleed wou! Tot mijn schoonzusje zei 'ale, pas er nu eens 1, dan heb je dat toch een keer aangehad'
Nu hing er toevallig een ian stuart met veel tralala en een lange sleep, waarvan ik dacht.. mooi, maar dat doe ik NOOIT aan!
Awel ik had hem aan, hij hing helemaal verkeerd en ik had wel dat WWAAAW gevoel.
Ben dus 1000 euro boven mijn budget gegaan en twijfel nog steeds. Want het is wel heel flamboyant, eigenlijk helemaal niet wat mensen bij mij verwachten...

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik31-10-2007 8:32:39

Ik denk dat die emotionele reactie nogal sterk overroepen is. In alle geval, ik ben met mijn mama gaan passen en zij had dat toch niet, ik ook niet.
Ik heb ook een kleedje genomen waarvan ik in het begin zou gezegd hebben: Ma, eikes, neen!
Ik wilde geen sleep, geen parels enz... Ik had evengoed een wit laken kunnen over mijn hoofd trekken! Maar goed, het zijn toch pareltjes geworden en een sleep. Toen ik het aanhad had ik toch ook dat gevoel van: dit is het!

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik31-10-2007 9:18:57

Hou er bovendien rekening mee dat je bij de pasbeurt niet bent opgemaakt, je haren niet hebt gedaan, je binnen in een klein kamertje staat,... op je trouwdag zelf heb je je haren mooi gedaan en je bent een beetje opgemaakt, plus bovendien zal je enorm stralen van geluk... geloof me, dat wauw gevoel zal dan wel komen!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info