Terug naar overzicht
HALLO,wij trouwen 7/6/08 en werken ook met puzzelstukken. we hadden gedacht om op elke tafel een foto of afbeelding te plaatsen wat verband houdt met die mensen. als de mensen binnenkomen wilden we hen een puzzelstukje geven ( een verknipt stukje van de foto op de tafel) zo zouden ze dan moeten zoeken van welke foto het stukje is en hun tafel achterhalen. zo blijft het ook wat actief voor de mensen zelf terwijl wij de andere mensen staan te verwelkomen.groetjesheidi
Hallo,Mijn nicht trouwde vorig jaar ook met als thema puzzels. Op het avondfeest hadden ze hun favoriete films gebruikt om de tafelindeling te maken. Iedere tafel stond dus voor een andere film. Ze hadden de cover van de films in stukken geknipt en iedere gast kreeg 2 puzzelstukken. Je moest dan gaan zoeken naar andere gasten die ook een stuk hadden van dezelfde puzzel en zo erachter komen wie er bij je aan tafel zat en over welke film het ging. Ze hadden dan in DVD-hoesjes de film-cover op de tafels gezet met daarin ook het menu. Ik vond het wel origineel. Ik hoop wel dat je mijn uitleg wat kan volgen, want het is niet simpel zoiets concreet uit te leggen. :-)Groetjes,Sofie