Terug naar overzicht
hey,hier is misschien een andere oplossing, is hier een tijdje geleden op het forum ook gepost.je kan ik een stoffenwinkel waar ze bruidsstoffen verkopen een niet transparant stofje kopen in dezelfde kleur en materie als je kleed. aan de binnenkant voor je het stofje met een dunne fleece stof en voila, je hebt je zelf gemaakte sjaal.alleen een beetje handighied met naald en draad wordt gevraagd, misschien ken je wel iemand die het voor je kan makengroetjesEline & Stijn05/09/2008
Hoi Machteld,Wij trouwen in februari en ik heb me al voorzien, koukleum die ik ben. Ok, ik heb die bolero en mof gekocht in de bruidswinkel maar zag nadien op e-bay verschillende exemplaren verschijnen. Vooral e-bay Duitsland, hoe kouder het land, hoe meer kans. Ikzelf heb voor DE dag een echte bontmantel voor een goeie 137 Euro gekocht. Kan ik nadien nog dragen ook. Hopelijk heb je hier iets aan,Groetjes, Griet
wij zijn eind september getrouwd, en ik had een soort poncho, een virkant deken met een gleuf waar je je nek steekt. ge kocht bij yves rocher, gemaakt van fleece.maar vraag me de prijs niet meer...