Terug naar overzicht
Very nice!! Echt zeer mooi. Ik ga vrijdag passen, spannend :)
Amai! Super mooi! Lijkt op mijn kleed (merk pronovias - model Nicole). Ik ben helemaal gewonnen voor zo'n stijl. Zo'n kleedjes zijn voor mij echt hoe een trouwkleed er moet uitzien en hoe ik er als klein meisje van droomde.Je zal stralen als een echte prinses ;-)groetjes, Katleen
ik heb er ook eentje van marylise gekocht. eigenlijk had ik zondag al gaan bestellen (anjelica) maar begon s avonds weer zo hard te wijfelen dat ik gisteren ben teruggegaan en toch voor sun ben gegaan. is wel van de collectie van vorig jaar maar was echt verliefd op dat kleed.dat van jou ik ook heel mooi (eigenlijk de meeste van marylise zijn heel mooi)
Mooi !
heel mooi, ik heb ook een kleed van marylise, model saskia. Ik kan niet wachten tot ik het weer mag aandoen. zo leuk hé.groetjes,valerie7 juni 2008
Zeer mooi kleed!!Lieselot
Beste Ann,Ikzelf ben vorige maand ook mijn trouwjurkgaan kiezen en ben gevallen net als jou op dezelfde jurk. ( sydney). Het is een jurk dat voor mij er echt uitsprong. Je hebt de juiste keuze gemaakt. Verder wens ik jou nog een prachtige trouwdag toe groetje Wendy