TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
27-9-2008
|
31-10-2007 13:43:01
Inez, Ik ben hier vorige zondag gaan passen en heb ook mijn kleed hier besteld. Ze zijn zeer vriendelijk en laten je vanalles passen om zo samen je stijl te zoeken. 2 uur lang zijn ze met je bezig. Als je je kleed gevonden hebt, maar je wilt er toch nog iets aan veranderen dan is dat geen probleem. Als je de dag zelf besteld dan kan je je kleed kopen voor 740 euro (groot verschil), maar hier tegenover staat dat ze niet zeggen welke merken ze hebben omdat je anders in andere winkels kunt gaan zeggen dat het daar maar 740 euro kost en dan krijgen ze problemen met de leveranciers. Dus qua merken kan ik je niet helpen. Wel weet ik dat mijn kleed anders 1300 euro zou kosten en nu dus 500 euro goedkoper. Veel plezier en hopelijk kan je iets naar je zin vinden. Ann
|
|
Jasmine
10-5-2008
|
31-10-2007 13:58:57
Hey
Ik ben hier ook vorige zondag langs geweest en heb er ook mijn kleed besteld.
Mijn kleed kost normaal rond de € 1.500 (dat konden ze me wel zeggen) maar het merk niet. Ik heb het gouden pakket besteld voor € 1.140 (alles inclusief schoenen, lingerie, kleed, juwelen, retouches, ...)
Nu ben ik in al de opwinding vergeten een foto nemen, maar ik mag na de opendeurdagen nog een afspraak maken om opnieuw 'mijn' kleed te gaan passen.
Want anders moest ik maar teruggaan in maart.
Maar heel vriendelijk en je mag zoveel passen als je wil.
Groetjes
|
|
Sandy
7-6-2008
|
3-11-2007 15:13:29
Hey
Ik ben vandaag enkele kleedjes gaan passen bij Farah Love. Ik had een boekje bij met de kleedjes die ik mooi vond. Ze hebben uit hun collectie gelijkaardige kleedjes laten zien en heb die dan ook gepast. Ze brachten mij de kleedjes en kon zelf niet kiezen uit hun collectie. Ze waren niet zo vriendelijk en nogal opdringerig. Je moet inderdaad de dag zelf beslissen of je het kleed neemt anders betaal je bijna het dubbele. Vanwaar die haast? Je mag toch vergelijken ...
Groetjes
|
|
Sandy
7-6-2008
|
3-11-2007 15:13:34
Hey
Ik ben vandaag enkele kleedjes gaan passen bij Farah Love. Ik had een boekje bij met de kleedjes die ik mooi vond. Ze hebben uit hun collectie gelijkaardige kleedjes laten zien en heb die dan ook gepast. Ze brachten mij de kleedjes en kon zelf niet kiezen uit hun collectie. Ze waren niet zo vriendelijk en nogal opdringerig. Je moet inderdaad de dag zelf beslissen of je het kleed neemt anders betaal je bijna het dubbele. Vanwaar die haast? Je mag toch vergelijken ...
Groetjes
|
|
dennis
2-8-2008
|
9-11-2007 9:10:07
Hoi!
ik heb vorige week ook mijn kleed daar gekocht. In alle euforie ben ik ook vergeten een foto te nemen... Wat ben ik blij te lezen dat je na de opendeurdagen nog eens terug mag, tegen mij deden ze precies alsos dat niet mag. Ik zal dus binnenkort maar eens bellen! Wat ik mij nog afvroeg: zou je bij hen ook eens stukje stof kunnen krijgen van je kleed om mee te nemen als je voor het kostuum van de man gaat zien? Mijn kleed is verre van wit en ik ben echt serieus aan't stressen of ik wel een kostuum ga vinden dat er niet mega bij vloekt... Een stukje stof na het vermaken van mijn kleed is natuurlijk veeeeel te laat voor het kostuum enzo... Help!
|
|
dennis
2-8-2008
|
9-11-2007 9:10:12
Hoi!
ik heb vorige week ook mijn kleed daar gekocht. In alle euforie ben ik ook vergeten een foto te nemen... Wat ben ik blij te lezen dat je na de opendeurdagen nog eens terug mag, tegen mij deden ze precies alsos dat niet mag. Ik zal dus binnenkort maar eens bellen! Wat ik mij nog afvroeg: zou je bij hen ook eens stukje stof kunnen krijgen van je kleed om mee te nemen als je voor het kostuum van de man gaat zien? Mijn kleed is verre van wit en ik ben echt serieus aan't stressen of ik wel een kostuum ga vinden dat er niet mega bij vloekt... Een stukje stof na het vermaken van mijn kleed is natuurlijk veeeeel te laat voor het kostuum enzo... Help!
|
|
Ann
14-6-2008
|
13-11-2007 20:43:49
Hey,
ik ga nu vrijdag passen. ik hoop ook vlug iets naar mijn zin te vinden. ik ben wel eens benieuwd naar uw kleedje, heb je toevallig geen foto's genomen??? Groetjes, Ann
|
|
Ann
14-6-2008
|
13-11-2007 20:43:55
Hey,
ik ga nu vrijdag passen. ik hoop ook vlug iets naar mijn zin te vinden. ik ben wel eens benieuwd naar uw kleedje, heb je toevallig geen foto's genomen??? Groetjes, Ann
|
|
Inez
31-5-2008
|
15-11-2007 12:38:05
Hey Ann,
Ik heb geen foto genomen, maar in april is het kleed af en dan moet ik het terug gaan passen. Dan ga ik wel een foto nemen! Succes met het passen van je kleed! Is echt spannend...
Groetjes Inez
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|