TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sheron
2-2-2008
|
31-10-2007 13:33:36
Beste Hilde,
Ik wou ook geen klassieke jurk, maar gekleurd (ik heb toch een lange rok met bustier gekozen). Je zou wat meer bij de suitekledij moeten kijken, ik heb de mijne trouwens bij linea raffaelli gekocht, het kostte 700 euro met een stolla, de korte kleedjes kostten rond de 600 euro!
Veel plezier, Sheron http://www.linearaffaelli.com/flash/ en doorklikken naar cocktail en evening wear
|
|
Sofie
16-8-2008
|
31-10-2007 14:57:51
Dag Hilde,
ik wilde ook geen klassieke witte jurk.
Ik ben samen met mijn ouders en verloofde een dagje naar Rijsel geweest en heb daar mijn trouwkledij gekocht!! Ik heb een lange rok met bustier, stola, vestje, handtas en een ketting gekocht voor 377,00 euro. De kleedjes op zich kostten daar 199,00 euro omdat ze van elk kleed maar 1 hebben hangen in elke maat.
Als je wil, zoek ik de naam van de winkel wel even op (ligt bij mijn moeder thuis). Stuur me maar een mailtje als je meer info wil! sofielotry@hotmail.com
Ahja, retouches doen ze ook in de winkel zelf.
Veel succes met je zoektocht!
Sofie 16-08-08
|
|
annelore
24-8-2007
|
31-10-2007 16:04:33
hey, ik had ook een gekleurde halflange(bij mij lang want ik ben nogal klein)niet alledaagse jurk van linea
mail maar als je er een foto van wil zien stijn.degrande@telenet.com groetjes lore
|
|
sandra
22-9-2007
|
31-10-2007 17:21:21
neem anders eens een kijkje op de site van oni-onik of van Marylise bij de cocktail en avondjurken om wat ideetjes op te doen...
|
|
Patricia
|
5-11-2007 14:29:30
Van mij ook niet klassiek. Tis een bustier met rok geworden uit de suitecollectie bij Jagré. Paarse glanzende stof met een ijsblauwe schijn in. In de bustier zit een stuk turquoise kant met strass en pailletjes.
Van mij kostte die nog geen 500€ en je zou het echt niet zeggen.
Heb dan bij Gabrielli in Roeselare schoenen gevonden in dezelfde ijsblauwe kleur, echt perfect match!
Ik zou zeggen ga eens kijken bij Jagré. Anders hebben ze bij Tintoretto ook soms leuke kleedjes (ik kocht er onlangs voor een trouwfeest eentje in wit en zwart, halflang, bustierkleedje) en bij Karen Millen in Antwerpen op de Meir hebben ze ook heel speciale dingen.
Patricia 01/08/2008
|
|
Hilde
|
7-11-2007 15:51:42
Karen Millen vind ik 'n goeie tip, hebben ze wel speciale dingen. Jagré ken ik niet, maar ik vrees dat ook 500 eur niet is wat ik in gedachten had... denk dat ik max. tot 300 eur wil gaan.. zou ik daar dan nog iets voor vinden?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|