Terug naar overzicht
Hoi,Opletten dat je geen pasmodel meekrijgt!En indien dit wel is vragen achter een korting!Groetjes
Ik heb de mijne ook mee naar huis gekregen en ook direct alles moeten betalen. Het was idd een pasmodel zoals Ilka zegt, ik kreeg dan ook een mooie korting van 50%. Bij mij ging het wel om een echte trouwjurk en geen suitekleed (misschien dat het daarvoor nooit de bedoeling is dat ze het bestellen).
halloik mocht mijn jurk toch laten hangen hoor. zou dat eigenlijk zlang niet thuis willen bewaren. zie dat er iets gebeurd, of dat iemand hem vind en ziet wat het is...bij mij was het ook zo, dat ik tegen mijn eerste pasbeurt 50% van het bedrag moet betaald hebben. tegen mijn trouw dan de rest. ik trouw pas op 12 september 2008 dus dat komt voor financieel zeer goed uit natuurlijk.ik vind het alleszins raar dat ie mee moet naar huis...groetencindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Bij mij was het een vraag van ons (mijn mams en ik) om de jurk mee te krijgen. We betaalden meteen toch het volledige bedrag en omdat het een speciaal kleur was konden we dan de bustier meedoen naar andere winkels (voor schoenen, juweeltjes, ...).We mochten de jurk ook laten hangen als we dat wilden, maar hebben die toch meegenomen.Ik moet het wel één maand op voorhand weer binnendoen om retouches te laten doen.Ik heb mn jurk bij Jagré gekocht.Patricia01/08/2008