TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieselot
5-7-2008
|
31-10-2007 23:20:10
Oej, volgens mij hadden winkels enkel maar pasmodellen en wordt elk kleedje besteld?!
Of is dat misschien te zien welk merk? ...
|
|
Els
30-5-2008
|
1-11-2007 11:04:11
naar mijn idee hebben de winkels alleen maar pasmodellen en wordt de jurk die je kiest besteld...bij mij was dat toch zo (de pasmodellen zijn echt al veel aangedaan en zwart onderaan dus zonde als je daarmee moet trouwen, niet?)
Succes met de zoektocht!
|
|
Marijke
24-5-2008
|
1-11-2007 16:59:41
Hoi Els,
Naar mijn ervaring verkopen ze de pasmodellen van vorig jaar, want deze jurken kunnen ze niet meer in je maat bestellen. Normaal gezien zouden ze toch een serieuze korting moeten geven hoor als je een pasmodel koopt!
veel succes
|
|
Cindy
12-9-2008
|
2-11-2007 8:23:57
hallo MIjn jurk dat ik passtte was ook het model dat ik ging krijgen. omdat er maar één stuk van is. er zullen inderdaad ook andere meisjes hem aangehad hebben.
but i don't care! want in de winkel zeggen ze dat de jurk gewassen en gstreken word na alle retouches die gedaan worden. dus zo ben ik zeker van een schone en gestreken jurk!
persoonlijk vind ik het niet erg dat er al andere meisjes hem gepast hebben hoor. aangezien de jurk gereinigd word. ik denk dat dit in alle winkels wel voorkomt. groeten cindy 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Katleen
6-9-2008
|
2-11-2007 9:43:40
Bij mij is het zo dat indien het pasmodel je maat is, ze hem effectief verkopen. Daar worden dan de retouches aan gedaan en als de jurk vuil wordt die door hen naar de droogkuis gedaan. Ik moet zeggen dat ik wel blij was dat mijn jurk er in maat 40 hing en ik een 38 nodig had. Zo ben ik dus zeker dat ik een hele nieuwe krijg :-)
Katleen
|
|
Els
1-1-2008
|
2-11-2007 12:18:40
awel, ZO erg vind ik het niet dat andere bruiden die jurk hebben aangehad, maar ik vroeg of hij dan ook nog naar de droogkuis ging, en daarop was het antwoord: neen! Ok, die verkoopster behandelde de jurken echt met grote zorg, daar geen commentaar, maar het was daar verschrikkelijk warm in dat pashok, en ik begon toch ook na een uur lichtelijk te zweten, en ik vermoed dat dat bij andere bruiden ook zou kunnen zijn. ik wil mijn jurk dus echt nieuw nieuw.
|
|
Els
1-1-2008
|
4-11-2007 11:38:21
probleem is opgelost: heb contact opgenomen met het Bruidshuis in Merksem, en die willen mijn kleed zonder boe of ba bestellen. De verkoopster was heel vriendelijk, en ik heb weer een zorg minder! bedankt voor alle reacties en veel succes bij de voorbereidingen van jullie huwelijken! :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|