Terug naar overzicht
Hallo Wendy, van maxims couture weet ik niet maar bij Cermo in Turnhout en bij Liliane Claes in Herentals moet je 60 euro betalen voor het maatwerk. Moet je dan eigenlijk nog meer betalen als je een maatje groter hebt? groetjes Heidi
Hallo naamgenootjeBen maandag mijn kleedje daar gaan kiezen.Heel vriendelijk, geen extra retochekosten. Weet niets van grote maten, maar denk wel dat je die kan bestellen hoor. Bij Lilian Claes hebben ze een apart rek met grote maatjes pasmodellen, maar ik ben daar ook gaan passen en das toch een hele andere stijl van kleedjes dan maximsGroetjesWendy
Hallo,Ik weet inderdaad ook dat je bij Maxims geen extra kosten hebt voor retouches. Informatie over jurken die duurder zouden zijn als je een maatje meer neemt, weet ik jammer genoeg niets.Groetjes,Sofie
Ik heb mijn kleed van Maxim's in Mechelen. Van grote maten weet ik het niet, maar voor gewone retouches moet je niks bijleggen. Ik veronderstel dat ze om te beginnen gewoon een grotere maat bestellen??? Volgens mij hebben ze de meeste collecties in heel wat maten.Verder ben ik er tot nu toe supertevreden van!!!Groetjes,Tania