Terug naar overzicht
nochtans een zeer veel verkocht merk
Ik heb na een eerste uitgebreid bezoek aan Cermo in Turnhout 6 kleedjes opzij laten hangen: 2 van Linea Raffaeli en 4 van Rembo. Trouwens een tip voor alle toekomstige bruidjes: de mooiste kleedjes van de Rembo-collectie staat niet online. Vraag zeker aan de verkoopster om alle modelletjes eens te kunnen bezien!
Hey,Ben gaan winkelen in Cermo in Turnhout (zeer leuke winkel en heel vriendelijk) en heb daar woensdag mijn kleedje van Rembo besteld. Stond ook niet in de catalogus. Ik had eigenlijk ook vrij veel kleedjes van Rembo gepast.Veel succes met de zoektocht.Groetjes Karin
Ik ben 7/7/7 alleszins getrouwd in een kleedje van Rembo, en ik ken nog 3 andere meisjes die ook in een Rembo getrouwd zijn, dus 't is wel een populair merk.
Hey,Wij trouwen 21/06/2008 en ik zal er ook staan in een kleedje van rembo...Volgens mij is het zeler geen onbekend merk hoor...GroetjesIlse
Ook ik heb een jurk van Rembo Styling. Ik wilde heel graag een Linea Rafealli, maar toen we een paar Rembo-jurken in de etalage zagen staan, zijn we daar maar heel traag voorbijgegaan :-)Bleek dat alle jurken die ik echt mooi vond van dat merk waren...
Hey, bedankt voor jullie reacties!Ik val ook altijd weer terug op de kleedjes van Rembo. Maar kreeg ineens een paniekaanval toen ik las dat veel bruidjes hier kiezen voor Linea of Marylisse.Groetjes!
Als er 1 ding is waar je geen rekening mee moet houden bij het kiezen van je trouwjurk, is het wel de smaak van andere bruiden.Iedereen is anders en over smaak en voorkeuren valt gewoon niet te discusiëren.Doe dus gewoon je goesting en ga voor de collectie die je het liefst ziet!Het is belangrijker dat jij je goed voelt in je jurk, dan anderen het een mooie jurk vinden (je zal sowieso toch stralen en iedereen gaat je jurk prachtig vinden, hoewel ze het eerst een lelijk ding vonden :-) )...
Hey JasmijnIk was ook helemaal weg van Rembo en was dan ook al overtuigd dat mijnk leed wel van dit merk zou zorden... Tot ik ze paste. Prachtige modelletjes...mja, als je ze aanhad... Op de kapstok of pop leken ze mij maar wat goedkope stukjes stof. Ondanks het feit dat de stijl van Rembo echt wel mijn ding was, heb ik er niet voor gekozen. 1300 euro betalen voor een kleed of rok waar je alles doorziet? Ik heb dus niet voor Rembo gekozen omdat ik de kwaliteit wat te wensen over liet... Maar dat is mijn mening natuurlijk maar :)Een ding is zeker: je kan nooit oordelen over een kleed tot je het hebt gepast...Groetjes,www.nielsenevelyn.be
2vriendinnen van me zijn getrouwd vorige zomer, beiden in een rembo jurk en ze zagen er absoluut stralend uit. De kleedjes waren echt prachtig en ik heb er alleszins niets van gezien dat ze van mindere kwaliteit of zo zouden zijn, je kon er ook niet doorzien of zo bij hen. Zelf ook al een aantal rembo jurken gezien op een modeshow, daar zitten felle lichten op de mannequins en ook dan kon je niet doorzien hoor... Best eens passen en dan oordelen hé. Zelf vind ik deze jurken ook heel mooi. Binnenkort ga ik passen en ik ga zeker ook rembo's passen
ook ik had een rembo styling gekozen! echt een juweel van een kleedje! ook heel veel complimentjes over gehad natuurlijk en het zat als gegoten! dat het zou doorschijnen daar heb ik nooit iets van gezien (bij geen enkel kleedje dat ik van rembo heb gepast trouwens) en dat de kwaliteit minder was ook helemaal niet! zelfs heel goede kwaliteit!bovendien heeft rembo buiten wat op de site staat nog heel mooie kleedjes in de winkels hangen die je niet op internet ziet!
rembo styling heeft ook al prijzen gewonnen met zijn bruidsjurken. indien die van mindere kwaliteit zouden zijn, zouden ze ook geen award ontvangen veronderstel ik. je kunt lezen over deze awards op de site van rembo.