Terug naar overzicht
Hoi Dorien. Mijn fotograag/cameraman is dezelfde persoon. Hij is van Zonhoven, en hij was ook op de trouw van mijn zus en ik was heel tevreden met de foto's en de dvd! Hij staat ook volgende weekend op de trouwbeurs in de Limburghal. Zijn naam is Bruno en hier is zijn site : http://www.foto-videoreports.be/
Wij hadden Guy De Locht van Videoservices uit lommel. Hij komt tot bij je thuis (wij zijn van Sint-truiden). 650€ voor de hele dag en avond opnames, 3 DVD's. Wij zijn heel erg tevreden van zijn werk en hij is heel aangenaam om mee te werken. Mijn nichtje trouwt volgend jaar ook en heeft hem ook meteen geboekt. Vorig jaar stond hij ook op de huwelijksbeurs in Genk en in Hasselt dus ik denk dat hij er dit jaar ook wel zal staan. Hij heeft geen website, maar zijn telefoonnummer kan je in de witte gids opzoeken.Guy de LochtMilleniumplein 13, Lommel.
Hallo Dorien,Wij hadden belard en dat is ons prima bevallen ze vroegen 500 euro voor de hele dag tot dat het feest was afgelopen. Je kunt ze mailen belard@hotmail.com
Wij hebben als videograaf én fotograaf Guy De Locht. Hij is thuis de uitleg komen doen over de video. Heel vriendelijke man, direct een goed gevoel erbij. Omdat onze fotograaf zich ziek melde bij afspraak, en nadien niets meer van zich liet horen, hebben we opnieuw contact opgenomen met Guy De Locht voor info over fotografie. We werden met open armen bij hem thuis ontvangen, op 1 november! We kregen een heleboel voorbeelden onder onze neus die ons overtuigde van zijn professionele werk. 't Was dus geen moeilijke beslissing voor ons. Guy De LochtMillenniumplein 13, Lommel011/547955
Hey,Kijk eens op www.excitement.be groetjes
Hallo Dorien,neem eens contact op met belard@hotmail.comm.v.g. Gerard en Isabel
Hei Dorien,Ik heb als hobby videografie.dus als je nog altijd iemand zoekt, laat dan zeker iets wetenhideeausdenbergen@hotmail.comgroetjesHeidi
Hey, ik ben zelf student film ;-) dus indien je nog iemand zoekt. Heb het toch al een paar keer gedaan.(imogen007@yahoo.com) groetjes