Terug naar overzicht
Hey Naomi,ik heb hen gesproken op de trouwbeurs in Antwerpen en vond hen daar heel vriendelijk overkomen.Ik denk er ook over na om eens bij hen langs te gaan. Zoals je zegt hebben ze daar echt wel een grote keus aan trouwjurken.GroetjesKizzy
Hey,Ik ben in september ginds geweest en ik moet zeggen dat ze daar echt vriendelijk waren. Heb mijn trouwkleed ginds dus ook gevonden en gekocht. Ik had foto's afgeprint van enkele kleedjes die ik mooi vond en de verkoopster heeft dan in die trend allerlei kleedjes gebracht. Ik mocht zelf ook nog tussen de rekken kijken en passen wat ik mooi vond.Het enigste nadeel was dat ik ondanks een afspraak nog een dik uur heb moeten wachten dus voorzie tijd genoeg om te gaan kijken.Groetjes en succes met de zoektocht
Ben er vandaag mijn kleed gaan kiezen. De verkoopster (Mandy) zat meteen op mijn hoogte en liet me voldoende tijd om alles te passen en te bekijken. Ze leeft echt met je mee, wat erg tof is. Ik voelde me echt als een prinses. Heb ook meteen beslist (terwijl ik een enorme twijfelaar ben!). Ik betaal nu zo'n 1500 voor mijn kleed en 600 voor mijn jas. Het lijkt veel, maar ik denk dat als het echt naar jouw zin is, het niet zal komen op 100 meer of minder. Had al eerder 2 kleedjes bij een andere zaak gezien, eentje duurder, eentje goedkoper. Lijkt mij dus goed van prijs. In ieder geval, passen is vrijblijvend en ze hebben er echt heel veel. Een aanrader dus!!!Leen.
Ik sluit me aan bij het voorgaande, maar wil er even het volgende bij vermelden: ik heb de prijzen vergeleken van twee Vankets-kleedjes bij Koonings tov de prijzen in België en ik verschoot er van!Het ene was 200 euro duurder bij Koonings en het andere maar liefst 1000 euro! Dat vind ik echt een gigantisch prijsverschil!Moest ik de dure jurk in kwestie gekocht hebben,dan werd me wel beloofd dat ik mijn juwelen gratis zou krijgen. Maar, dit gaat natuurlijk over twee kleedjes en zal wel niet te veralgemenen zijn... Een kijkje gaan nemen kan nooit kwaad, want er is inderdaad zo veel keuze dat je -ook al koop je niets- ongetwijfeld veel inspiratie kan opdoen.
Zou het kunnen dat Nicky Vankets duurder is in Nederland omdat het een belgische ontwerper is?
Ik weet niet of Vankets zoveel duurder is in Nederland omdat hij een Belgische ontwerper is. Ik heb bij Koonings niet verteld dat de prijzen in België heel wat gunstiger waren. Wel zei de verkoopster daar dat er normaal gezien ongeveer dezelfde prijzen moeten gelden. Tja, waar ligt het dan aan... In ieder geval: een trouwjurk van Nicky Vankets koop je misschien maar best in België.Groetjes!