Terug naar overzicht
bij cermo in turnhoutj zouden ze momenteel veel gekleurde kleedjes hebbensucces!
HalloEnkele kleedjes van Pierre-Yves zijn gekleurd.En de kleedjes van Iann Stuart kan je ook in verschillende "tinten" krijgen. Zijn niet echt opvallende kleuren, maar toch apparte tinten, anders dan het wit en beige!Veel succes!Lieselot
Je moet zeker eens over de grens gaan kijken. In Nederland hebben ze heel wat andere jurken dan hier. Ik ben ook niet voor het traditionele gegaan en heb daar volledig mijn zin gevonden. Ik heb het gevoel dat ze daar ook wat specialere kleedjes hebben. Mijn kleedje komt van Riane in Eindhoven, het lijkt een kleine winkel maar met een hele ruime en uiteenlopende collectie. groetjes, Cindy
Maggie Sotero heeft hele mooie gekleurde kleedjes, vooral rood, roze, zalmkleur, je moet maar eens kijken op de site! Echt de moeite!Groetjes
hallo,leyten heeft ook gekleurde bruidskleding. groejesheidi
Hey,Mia Monta heeft ook enkele gekleurde kleedjes
hallo,Bij JPC bij Antwerpen heb ik mooie gekleurde jurken gezien.Veel succes, Anja
in de collectie rembo styling zitten prachtige jurken in felle kleuren, zeker eens kijken
En waarom niet in de suite-collecties kijken? Daar zit veelal kleur in en dat kunnen ook heel mooie jurken zijn.Zo heb ik het trouwens gedaan, maar niemand zal weten dat het geen trouwjurk is ;-) (behalve jullie nu).Patricia01/08/2008
Hey Annelies,Ik ben vorige week mijn kleedje gaan kopen bij Cermo te Turnhout.Ze hebben er toch een redelijk aanbod van gekleurde trouwkledij.Groetjes,Gitte