Terug naar overzicht
Hallo,het suitekleed van de vriendin van mijn broer kwam van Couture Ann. Het eindresultaat was wel ok maar ik heb wel mijn bedenkingen bij de service. Wat opdringerig naar juwelen enzo toe, en op sommige momenten wisten ze niet goed waar ze mee bezig waren, we werden geholpen door 3 verkoopsters door elkaar wat de nodige verwarring met zich meebracht en we dus bij de pinken moesten zijn. Ook niet echt vriendelijk. Bij Pierre-Yves ben ik niet gegaan omdat ik er al veel negatiefs over gehoord heb. Mijn beste vriendin is getrouwd in een kleed van hun eigen collectie. Voor we naar het gemeentehuis vertrokken was er een stuk stof van haar top losgekomen en moest deze snel hersteld worden. Toen zij daar haar kleed juist besteld had mocht haar mama geen suitekleed passen omdat de winkel 3 kwartier later ging sluiten. Waar ik wel al veel goede dingen van gehoord heb is Moderna in Schepdaal en ik ben zelf wel erg tevreden van Mia Monta in Zottegem.Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl P.S.: bij de foto's van onze trouwdag is het roze kleed van Couture Ann (foto op de dansvloer), de mama's hebben suitekledij van Mia Monta
Hallo!Ik denk dat de meningen omtrent de winkels een beetje verdeeld zijn..Ik ben bijvoorbeeld supertevreden van Pierre-Yves. Ze zijn zeer professioneel, hebben superveel keuze, zijn geduldig en klantvriendelijk, en smeren je zeker geen accessoires of zo aan.Persoonlijk heb ik het niet voor Mia Monta, en heb ik daar ook al veel slechte dingen van "gehoord"! (zoals kleedjes kiezen in een bepaalde stof en ze in een andere stof krijgen dan je gewenst had - en dat betwisten ze dan nog!!)Ik ben er ook eens geweest bij Mia Monta en vond ze nogal opdringerig!!! (wat een afknapper vind ik dat!) + 't was niet zo mijn smaak!Besluit: al de dingen die je "hoort" van de winkels zou ik maar met een korreltje zout nemen.. Je eigen ervaringen zullen het wel uitwijzen.Ik raad je zeker aan eens bij Pierre-Yves langs te gaan!Groetjes & nog veel succes!!L.
Ik denk inderdaad dat bij elke winkel de meningen een beetje verdeeld zullen zijn... Mijn zus ging destijds ook langs bij Pierre-Yves en het gedrag van de verkoopsters joeg haar daar als het ware weg... Uiteindelijk heeft ze dan bij Couture Ann haar (fantastische) droomjurk gevonden en was de service onberispelijk... Zo zie je maar... We zullen er dus maar van uit gaan dat iedereen wel eens een slechte dag heeft zeker?Veel succes!Lien 16.02.2008
Hey,Ik moet zeggen dat ik van Pierre-Yves ook nog niet veel positiefs gehoord heb: geen vriendelijke bediening en hoge prijzen voor retouches. Ik heb vandaag mijn kleed gekocht van Linea Raffaelli en hoewel ik in Aalst woon, ben ik naar Moderna in Schepdaal geweest. Daar zijn ze ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Bovendien vragen ze slechts 50 euro voor om het even welke retouches.Veel zoekplezier
Hey,Ik ben 2 weken geleden ook bij Pierre-Yves geweest en heb er mijn droomjurk gevonden. Ik had op voorhand een afspraak gemaakt (ben op een vrijdagmorgen geweest) en ik ben er echt tevreden over.- Je moet geen pasgeld betalen- Je zegt welke prijsklasse je wilt en ze houden zich daaraan- Ze zeggen telkens onmiddellijk de prijs- Zijn eerlijk met wat je staat en wat niet- Retouches kosten steeds 60€- Vriendelijk- Smeren je geen extra accessoires aanGroetjes, Katrien
Hallo Allemaal, Ik ben tijdens de opendeurdagen bij couture ann geweest en ze hebben daar super veel keuze aan super prijzen.Heb zelf maat 52 en heb mijn droomjurk gevonden voor 799 euro.Een super bediening, ze stelt mij echt op mijn gemak.Mijn mama en zus gaan daar ook kopen in januari.Groetjes meg.