Terug naar overzicht
Dat is in Izegem, mijn vriendin is daar geweest voor haar trouwringen.Ze was er niet tevreden over, hebben lang moeten wachten op hun ringen, juist klaar voor huwelijk.
Onze ringen komen ook van daar. Wij wouden ook heel eenvoudige ringen, en ze hadden precies wat we zochten. Het zijn mooie ringen en de prijs viel heel goed mee! Bovendien zijn ze vriendelijk. Wij zijn onze ringen pas gaan halen de week voor de trouw, we hadden ze niet vroeger nodig :)Veerle29/09/07
Hey Danïëlle,Onze trouwringen komen ook van Fede di Oro.We zijn ze eind 05/2007 gaan bekijken op afspraak (maak wel een afspraak, anders kun je idd lang wachten!).Half juli hebben ze onze ringen aan huis gebracht. Omdat we niet echt in de buurt wonen, hebben ze ze gebracht, samen met een aantal andere leveringen in de buurt. Dus wat ons betreft, was dat ruim op tijd!We hebben nog een korting gekrgen omdat we hen gezien hadden op een beurs, ook al was dat enige tijd geleden.Wij hebben ringen met onze vingerafdrukken ingebrand. Zeer mooi!Ik vermoed dat ze inderdaad alleen in Izegem zitten. maar wij zijn maar één keer moeten gaan voor de keuze, de ringen zelf brengen ze aan huis, gratis bij iedereen die dat wenst.Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl 25.08.2007
Hallo,ook wij dragen al 84 dagen prachtige trouwringen van Fede di Oro. Wij zijn heel tevreden. We hebben unieke ringen met vingerafdrukken. Je kan er zelf dingen samenstellen zodat je sowieso ringen naar je eigen wmaak kan bekomen. Wij zijn twee keer naar Izegem gegaan. We hebben er twee keer een gezellige uitstap van gemaakt. Ook wij hadden de ringen goed op tijd. Niks dan positiefs bij ons.Groetjes,Isabel
heywij hebben ook ringen van daar. wij zijn twee keer naar izegem geweest, om te kiezen en om ze op te halen, maar ze wilden ze ook gratis leveren. we hebben basisringen aangepast zodat ze toch persoonlijk zijn, aanpassingen zijn gratis.vergeleken met een andere juwelier hebben we ongeveer de helft betaald voor witgouden ringen, de mijne met zestien briljanten.het is de trip zeker waard, maar een afspraak is wel noodzakelijk om wachttijden te vermijden.groetjessas
Wij zijn onze ringen daar enkele weken geleden gaan kiezen en ik zou zeggen: echte aanrader! We mochten ongelooflijk op ons gemak kiezen, vragen stellen en die man blééf vriendelijk :).Groetjes,Kim