Terug naar overzicht
Hey SandyWij hebben voor All music (Dirk Van Hove) gekozen. We hadden meteen een klik bij deze man en hij is echt niet zo duur!Groetjeswww.nielsenevelyn.be
Hoi SandyNeem eens contact op met de mannen van Disco Flash - komen met twee DJ's aan een vooraf afgesproken ALL IN prijs. Hun email is hout1234@hotmail.be en bibi@hotmail.beGroetjes
Bepaal voor jezelf de criteria aan welke een goede dj moet voldoen ... confronteer mogelijke kandidaten hiermee ... en basser je daarop.Een goeie dj op het ene feest is geen garantie voor wat jullie willen.cheers, dj lebart
---
Sandy,Neem eens contact op met dj Jan uit Zwijndrecht. www.djjan.be
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
HeyBedankt voor jullie reacties!! Uiteindelijk hebben we toch gekozen voor Beversound. Ons feest gaat door in de Feestsalons Van Bogaert in Temse. Echt hele vriendelijke mensen!!Groetjes
DJ Jan van djjan.be is echt niet aan te raden. In feite is het gewoon een blaaskaak die gewoon zijn eigen ding wil doen. daarmee verkloot hij die prachtige dag waar je al zo lang naar uitkeek.Bij ons draaide hij constant harde muziek alhoewel we een Q-party hadden gevraagd.Hij loopt hoog op met zichzelf en vermeld wel 100x dat hij al meer dan 600x trouwfeesten heeft gedaan. Iets wat je zeker niet kan afleiden uit zijn prestaties.Skippen en iemand anders zoeken is de boodschap!!!
zeker niet vertrouwen op djjan.be - doet gewoon zijn eigen ding en jaagt iedereen de deur uit!