Terug naar overzicht
Ik heb mijn kleedje gehaald bij Haute Couture Jetty in Melsele. Ik ben (tot nu toe) heel tevreden over de service. Morgen ga ik voor de eerste keer passen voor de retouches... Ben benieuwd, maar die mevrouw is altijd heel vriendelijk, dus het zal wel tof worden. Ze verkoopt ook heel wat merken: Rembo, Nicky Van Kets, Marylise, Mathyro, Ian Stuart,... Groetjes,Evelien
heb ook bij jetty besteld, heel vriendelijke en professionele vrouw! moet in februari terug voormijn maten te meten daar ik toch nog enkele kilo's wil afvallenhet zijn er momenteel opendeurdagen dus krijg je nog kortingsbon (ik heb er eentje van 100€ gekregen) en ik vind dat de kleedjes er ook goedkoper zijn dan in andere winkels. mijn was 100€ goedkoper dan 2 andere winkels.succes
HeyIk ben heel tot nu toe heel tevreden over Couture Rachel New in Temse... Vriendelijk, niet opdringerig en je neemt alle tijd die je wilt...Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
HeyIk ben op 15 september getrouwd en mijn kleed kwam ook van jetty, net zoals dat van mijn zus, mama en schoonzus..Super service echt waar !!Zeker de moeite waard voor een kijkje.Veel pleziersarahhttp://foto.telenet.be/debacker-vandam
Niet echt Waasland, maar je bent er zo door de expresweg antw-knokke, nl. in Oostburg (NL - voorbij Sluis) bij bruidshuis Ellen.Ik heb er vorige week mijn jurk gekocht (1 van Rembo Styling). Niks dan lof over die winkel! Heel vriendelijk en een zeer ruime keuze aan bruidsmerken.
Hier niks anders dan lof over couture Rachel in Temse, ik ben getrouwd op 29 september en men kleedje kwam ook vandaar . Super service daar .groetjes
Mijn aanstaande heeft haar droomjurk gevonden bij Farah Love in Zwijndrecht...Ik heb ook al veel goeds horen zeggen over die trouwwinkel in de stationstraat in Sint-Niklaas (kant van het station). Maar de naam ontglipt me even...
HeyBedankt voor jullie reacties!!Ik heb mijn kleedje uiteindelijk gekozen bij Haute Couture Jetty in Melsele.Groetjes