TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
11-8-2007
|
3-11-2007 21:57:05
Hallo,
ik had ook een sleep en heb die gewoon met de lus onderaan vastgemaakt aan een knoopje van mijn top. Dit heeft goed gehouden. Je vraagt best eens in de winkel van waar je kleed komt hoe je dit het best kan doen bij jouw kleed.
Groetjes, Isabel
|
|
Sofie
23-5-2008
|
3-11-2007 22:24:24
Hallo Isabel,
Bedankt voor je tip. Had jij een hoepelrok onder je jurk? Ik vraag me af of die dan niet zichtbaar wordt. Ik geloof in ieder geval niet dat er bij mij zo'n lus aan zat, ik heb die zeker niet gezien.
Groetjes Sofie
|
|
Sarah
15-9-2007
|
3-11-2007 22:46:57
Hey Sofie
Ik had ook een Ian Stuart en wij hadden een wals gecombineerd met tango. Ik zou als ik van jou was een eenvoudig jurkje of zo kopen, want het was echt niet te doen... Echt spijtig, je neemt dan lessen ... Men ventje stond op men kleed en zo ...
Alle kwil je ni bang maken of zo he, maar ga toch mss eens id winkel horen of ze iets met de sleep kunnen doen ...
Welk kleedje heb je ??
Groetjes en succes
Sarah
|
|
Sofie
23-5-2008
|
3-11-2007 22:51:50
Hey Sarah,
Heb er ook al aan gedacht om de jurk in te wisselen voor de dans, maar is eigenlijk ook wel jammer omdat je die al maar één dag kunt dragen é.
Ik heb de Baroque van Ian Stuart. En jij?
Je maakt me ook curieus naar je dans. Welke song hadden jullie daarvoor gekozen?
Groetjes Sofie
|
|
Isabel
11-8-2007
|
3-11-2007 23:09:39
Hey,
ik had geen hoepelrok onder mijn kleed. Daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik zou het wel jammer vinden om je kleed in te ruilen,ik vind nu al dat ik het niet lang genoeg heb kunnen aandoen. Je kan inderdaad maar één dag je trouwkleed aandoen. Ik zou me echt eens goed bevragen in de winkel en desnoods vragen er iets op te vinden.
Groetjes, Isabel www.henkenisabel.bruiloftsite.nl
|
|
Sofie
23-5-2008
|
3-11-2007 23:28:13
Isabel,
Bedankt! Ik zal het zeker bevragen, want ik zou het ook erg jammer vinden...
Groetjes Sofie
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
4-11-2007 8:01:38
Hallo Sofie!
Je hebt een heel mooi kleedje gekozen. Ik heb er ook eentje van Ian Stuart (Sancerre). Het ziet er niet echt wijd uit op foto, maar 't is toch een hele pak om te "dragen" en het heeft een kanten sleep. Wij wilden ook eens iets "anders" voor onze openingsdans en een vlugger nummer nemen.. Maar ik denk dat ik het met dat kleedje toch op de klassieke slow ga houden..
Veel succes nog!
Lieselot
|
|
Thierry
|
|
|
Marianne
|
4-11-2007 13:20:27
wij zijn 13 oktober getrouwd. Ik had ook een klein sleepje. Dat hebben we met veiligheidsspelden wat omhoog gespeld. Zo ging het al veel beter maar nog geen 100%. Al had dat ook wel wat te maken met het feit dat ik me niet zo goed voelde ( beetje moe van het lange wachten die dag ) waardoor we besloten het toch wat rustiger te houden
|
|
carolien
26-7-2008
|
4-11-2007 18:20:18
hey,
wij wilden dit ook te doen en hebben uiteindelijk beslist om onze openingsdans vrij klassiek te houden, maar om het feest wat later op de avond op te drijven, een salsa nummertje er tussen te doen, ik wissel dan gauw even mijn trouwkleed met een zwierig jurkje en wissel nadien weer om. Wat omslachtig misschien, maar mijn ventje wil per se zijn kunnen tonen aan mijn ma :-)
|
|
Thierry
|
|
|
Sofie
23-5-2008
|
4-11-2007 21:49:00
Bedankt voor alle tips dames & Thierry!
Ik zal één dezer bij de bruidszaak gaan informeren en rekening houden met jullie advies.
Groetjes Sofie
|
|
Sarah
15-9-2007
|
5-11-2007 14:54:16
Hey Sofie
Mijn Ian Stuart was de Frangipani. Ik had ook een hoepelrok eronder, dat helpt al een beetje hoor, maar toch ...
Ik kon de sleep niet omhoog spelden omdat het zon massa stof is, en je er anders gaten enz... intrekt, en dat wou ik ook niet hoor...
Onze openingsdans was Iris van de Goo Goo Dolls. Twas wel kippenvel, ondanks de haperingen, we hebben zelfs 2 lifts uitgevoerd :-)
Andere tip mss om op voorhand te oefenen met je kleed, als dat mogelijk is.
Als je fotokes van men kleed wil zien kan je altijd kijken op http://foto.telenet.be/debacker-vandam
Groetjes en succes ermee !
sarah 15*09*07
|
|
Naomi
12-12-2008
|
5-11-2007 15:26:03
@ Sarah
Erg mooie foto's Sarah! Vraagje, al de manne op je trouwdag droegen een heel leuk kostuum en hoed, waar kan ik die vinden, zou ook graag zoiets in die trent hebben voor 'onze' mannen
Alvast bedankt
|
|
Sarah
15-9-2007
|
6-11-2007 11:18:30
Hey Naomi,
wij hebben deze pitteleers gehuurd bij De Prycker in Sint Niklaas, dat is familie van ons. Ik vond dit ook echt prachtig. Wat ook bvb plezant is bij deze pitteleers, je kan bvb iedereen een andere kleur van das aandoen, passend bij het kleed van hun dame...
Veel plezier nog
Groetjes, Sarah
|
|
Sarah
15-9-2007
|
6-11-2007 11:18:37
Hey Naomi,
wij hebben deze pitteleers gehuurd bij De Prycker in Sint Niklaas, dat is familie van ons. Ik vond dit ook echt prachtig. Wat ook bvb plezant is bij deze pitteleers, je kan bvb iedereen een andere kleur van das aandoen, passend bij het kleed van hun dame...
Veel plezier nog
Groetjes, Sarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|