Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met jurk tijdens dansen?

3-11-2007 21:23:52
Hallo iedereen,

We zouden graag iedereen willen verrassen met een speciale openingsdans waar wat ritme inzit. Er is alleen één probleempje: ik heb een jurk die heel wijd onderaan is en een lange sleep heeft (Ian Stuart).

Iemand ervaring hiermee? Hoe los ik dit op zodat ik toch wat kan swingen?

Alvast bedankt!

Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 494

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-11-2007 21:57:05

Hallo,

ik had ook een sleep en heb die gewoon met de lus onderaan vastgemaakt aan een knoopje van mijn top. Dit heeft goed gehouden. Je vraagt best eens in de winkel van waar je kleed komt hoe je dit het best kan doen bij jouw kleed.

Groetjes,
Isabel

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik3-11-2007 22:24:24

Hallo Isabel,

Bedankt voor je tip.
Had jij een hoepelrok onder je jurk? Ik vraag me af of die dan niet zichtbaar wordt. Ik geloof in ieder geval niet dat er bij mij zo'n lus aan zat, ik heb die zeker niet gezien.

Groetjes
Sofie

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik3-11-2007 22:46:57

Hey Sofie

Ik had ook een Ian Stuart en wij hadden een wals gecombineerd met tango.
Ik zou als ik van jou was een eenvoudig jurkje of zo kopen, want het was echt niet te doen...
Echt spijtig, je neemt dan lessen ... Men ventje stond op men kleed en zo ...

Alle kwil je ni bang maken of zo he, maar ga toch mss eens id winkel horen of ze iets met de sleep kunnen doen ...

Welk kleedje heb je ??

Groetjes en succes

Sarah

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik3-11-2007 22:51:50

Hey Sarah,

Heb er ook al aan gedacht om de jurk in te wisselen voor de dans, maar is eigenlijk ook wel jammer omdat je die al maar één dag kunt dragen é.

Ik heb de Baroque van Ian Stuart. En jij?

Je maakt me ook curieus naar je dans. Welke song hadden jullie daarvoor gekozen?

Groetjes
Sofie

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-11-2007 23:09:39

Hey,

ik had geen hoepelrok onder mijn kleed. Daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik zou het wel jammer vinden om je kleed in te ruilen,ik vind nu al dat ik het niet lang genoeg heb kunnen aandoen. Je kan inderdaad maar één dag je trouwkleed aandoen. Ik zou me echt eens goed bevragen in de winkel en desnoods vragen er iets op te vinden.

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik3-11-2007 23:28:13

Isabel,

Bedankt! Ik zal het zeker bevragen, want ik zou het ook erg jammer vinden...

Groetjes
Sofie

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik4-11-2007 8:01:38

Hallo Sofie!

Je hebt een heel mooi kleedje gekozen. Ik heb er ook eentje van Ian Stuart (Sancerre). Het ziet er niet echt wijd uit op foto, maar 't is toch een hele pak om te "dragen" en het heeft een kanten sleep.
Wij wilden ook eens iets "anders" voor onze openingsdans en een vlugger nummer nemen.. Maar ik denk dat ik het met dat kleedje toch op de klassieke slow ga houden..

Veel succes nog!

Lieselot

Thierry

Meld misbruik4-11-2007 13:04:07

---

Marianne

Meld misbruik4-11-2007 13:20:27

wij zijn 13 oktober getrouwd. Ik had ook een klein sleepje. Dat hebben we met veiligheidsspelden wat omhoog gespeld. Zo ging het al veel beter maar nog geen 100%. Al had dat ook wel wat te maken met het feit dat ik me niet zo goed voelde ( beetje moe van het lange wachten die dag ) waardoor we besloten het toch wat rustiger te houden

carolien
26-7-2008
 Meld misbruik4-11-2007 18:20:18

hey,

wij wilden dit ook te doen en hebben uiteindelijk beslist om onze openingsdans vrij klassiek te houden, maar om het feest wat later op de avond op te drijven, een salsa nummertje er tussen te doen, ik wissel dan gauw even mijn trouwkleed met een zwierig jurkje en wissel nadien weer om. Wat omslachtig misschien, maar mijn ventje wil per se zijn kunnen tonen aan mijn ma :-)

Thierry

Meld misbruik4-11-2007 21:06:20

---

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik4-11-2007 21:49:00

Bedankt voor alle tips dames & Thierry!

Ik zal één dezer bij de bruidszaak gaan informeren en rekening houden met jullie advies.

Groetjes
Sofie

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik5-11-2007 14:54:16

Hey Sofie

Mijn Ian Stuart was de Frangipani.
Ik had ook een hoepelrok eronder, dat helpt al een beetje hoor, maar toch ...

Ik kon de sleep niet omhoog spelden omdat het zon massa stof is, en je er anders gaten enz... intrekt, en dat wou ik ook niet hoor...

Onze openingsdans was Iris van de Goo Goo Dolls. Twas wel kippenvel, ondanks de haperingen, we hebben zelfs 2 lifts uitgevoerd :-)

Andere tip mss om op voorhand te oefenen met je kleed, als dat mogelijk is.

Als je fotokes van men kleed wil zien kan je altijd kijken op http://foto.telenet.be/debacker-vandam

Groetjes en succes ermee !

sarah
15*09*07

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik5-11-2007 15:26:03

@ Sarah

Erg mooie foto's Sarah! Vraagje, al de manne op je trouwdag droegen een heel leuk kostuum en hoed, waar kan ik die vinden, zou ook graag zoiets in die trent hebben voor 'onze' mannen

Alvast bedankt

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik6-11-2007 11:18:30

Hey Naomi,

wij hebben deze pitteleers gehuurd bij De Prycker in Sint Niklaas, dat is familie van ons.
Ik vond dit ook echt prachtig.
Wat ook bvb plezant is bij deze pitteleers, je kan bvb iedereen een andere kleur van das aandoen, passend bij het kleed van hun dame...

Veel plezier nog

Groetjes, Sarah

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik6-11-2007 11:18:37

Hey Naomi,

wij hebben deze pitteleers gehuurd bij De Prycker in Sint Niklaas, dat is familie van ons.
Ik vond dit ook echt prachtig.
Wat ook bvb plezant is bij deze pitteleers, je kan bvb iedereen een andere kleur van das aandoen, passend bij het kleed van hun dame...

Veel plezier nog

Groetjes, Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info