Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

animatie receptie

3-11-2007 22:54:55
Hey bruidjes,
Wij zouden graag voor op onze receptie iets van animatie hebben om het wat op te vrolijken. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar heb nog steeds niets gevonden. Heeft iemand van jullie misschien ideeën of ergens iets leuks gezien?
Groetjes,
Cathy

Cathy
15-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 921

Thierry

Meld misbruik4-11-2007 12:57:47

---

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik4-11-2007 13:25:14

Dag Cathy,

Wij hadden gedurende de hele receptie een beamer die foto's projecteerde op de muur van de dag zelf, van onze trouw voor de wet, foto's en filmpjes van de vrijgezellendag, foto's van onze kindertijd... We hebben hier heel wat goede reacties op gekregen!

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik4-11-2007 16:30:13

Bedankt voor jullie reakties.
We gaan nog wat verder kijken en hopelijk vinden we nog iets, want het is nu niet zo lang meer, 15 december!
Groetjes,
Cathy

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik4-11-2007 16:30:18

Bedankt voor jullie reakties.
We gaan nog wat verder kijken en hopelijk vinden we nog iets, want het is nu niet zo lang meer, 15 december!
Groetjes,
Cathy

Tom

Meld misbruik5-11-2007 22:50:18

Dag Cathy

Met The Almost Swinging Jazz Band spelen we heel regelmatig tijdens recepties. Op volgende link kun je een fotovoorstelling op muziek bekijken:

http://www.smashdance.be/Files/The%20Almost%20Swinging%...

of anders via deze site onder 'muziek':
www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten

Contacteer me gerust voor meer info!
Vriendelijke groeten,
Tom

Tom

Meld misbruik5-11-2007 22:50:24

Dag Cathy

Met The Almost Swinging Jazz Band spelen we heel regelmatig tijdens recepties. Op volgende link kun je een fotovoorstelling op muziek bekijken:

http://www.smashdance.be/Files/The%20Almost%20Swinging%...

of anders via deze site onder 'muziek':
www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten

Contacteer me gerust voor meer info!
Vriendelijke groeten,
Tom

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik6-11-2007 12:25:48

Hey,

Wij hebben de belgian bagpipe groove experience. Normaal zijn ze met 6, bij ons komen ze met twee voor 200 euro. Er is iemand met een drum en iemand met een bagpipe (uiteraard), en het ziet er allemaal heel erg leuk uit! We hebben ze gezien met theater aan zee in oostende, en ze dan gecontacteerd. We zijn wel nieuwsgierig of het wel leuk zal zijn met twee, maar met zes was ons echt te duur... Ze hebben het wel nogal gedaan met twee, dus ja.

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...