Terug naar overzicht
Een trouwfeest heb ik er nog niet meegemaakt, maar wel al een galabal en een eindejaarsreceptie (ik heb een tijdje stage gelopen in de zoo.)90 decibels is zeker luid genoeg hoor. Tijdens het galabal hebben we heel de avond gedanst en niemand maakte de opmerking dat de muziek te stil stond. Het is ook een zeer bijzondere sfeer om te huwen in die zaal, de dieren zijn over. Echt heel speciaal! Catering was toen ook echt afgewerkt tot in de puntjes.
wij zijn ooit naar een brunch geweest in een zaal aan de zoo. Dat was echt VRESELIJK eten...Maar weet niet of het dezelfde cateraar is?Denk dat 90 decibel wel niet zo heel luid is. Mijn vriend is muzikant en soms spelen ze in zalen waar zo'n apparaat staat die dan meld dat ze te hard spelen of niet en dan valt alles uit. Denk dat dat ook op 90 staat afgesteld, en dat valt toch regelmatig uit.Trouwen in de zoo is trouwens wel UNIEK! Ik heb ook overwogen om het in blijdorp in rotterdam te doen. Daar hebben ze vb afrikaanse zaal met zicht op dieren, aziatische zaal,..
Een paar jaar geleden ben ik daar naar een trouwfeest geweest, het was heel uniek!!Het eten was er super lekker, weet nu wel niet of dat van een traiteur was of niet. Muziek was ook geen probleem. Toen heeft er een groepje gezongen en nadien gewoon muziek. Bij beide heb ik toch niet het gevoel gehad dat de muziek te stil stond. Het was ook leuk aangezien je zo s avonds dan ook nog eens door de zoo kunt wandelen.