Terug naar overzicht
Ik ben daarnet gaan passen bij Farah love. Ze willen daar niets zeggen over de merken, ik denk dat zij werken met veel minder bekende merken of anders namaak of zo. Bovendien vond ik het nogal cru dat ik daar meteen moest beslissen. Als ik vandaag besliste kon ik de jurk nog op tijd hebben, maar morgen zou dat niet meer lukken. Dat vind ik raar en ik voel me er ook niet goed bij. Maar de verkoopsters zijn wel vriendelijk en er is heel veel keuze om te passen. Nog veel succes met je zoektocht!
Ik heb mijn kleed net bij Farah love gekocht, ik heb het 5de kleed dat ik aanhad gekocht, en had ook het gevoel dat het allemaal heel snel moest gaan. Toen ik naar een kleed van Linea vroeg, reageerde de verkoopster ook een beetje geirriteerd. Ik weet zelf niet eens van welke collectie mijn kleed is! Maar het is wel heel mooi en budgetvriendelijk en de verkoopster waren ook vriendelijk. Enkel een beetje rap rap.
Hey Sophie,Ik weet niet van waar je bent, maar in Turnhout in de Herentalsstraat is een winkel, Donna Costura waar ze je trouwkleed van nul af aan maken ( je kan alles zelf kiezen, van de stof tot de versiering ).Je kan die jurk daar dus helemaal laten namaken en het is er echt niet duur.Ik ben gesteld geraakt voor 1200 euro ( kleed, schoenen, juwelen, ... ).Groetjes,Kelly
Ik heb voor volgende week (12/11) ook een afspraak bij farah love. Toen ik belde voor een afspraak heb ik ook gevraagd of ze linea raffaelli hadden want daar had ik mijn keuze zo ongeveer wel in gevonden. Die dame aan de telefoon zei mij dat ze dat merk niet hadden maar wel gelijkaardige trouwjurken. Waar kleine details anders waren. Want hetzelfde mocht niet zei ze. Dus ik denk ook dat het namaak is. Hoe kan je anders aan zo een spotprijzen die jurken verkopen?? Ik hoop ook dat ik er mijn goesting vind. Als het mijn droomjurk is hoe goedkoper hoe beter natuurlijk. Heb ook al voor een echte linea gaan kijken en die kwam rond de 1300 euro.groetjes