Terug naar overzicht
Hey. Wij trouwen op 12/04/2008 om 17h00 normaal gezien. Wij trouwen enkel voor de wet en om geen verloren tijd te hebben tussen trouw en feest gaan wij pas om 17h00 trouwen. Foto's nemen wij op het domein van de feestzaal zelf.
Hallo Annemie,Mijn vriend en ik trouwen eind april. In de late voormiddag trouwen we voor de kerk, daarna gaan we met de suite eten en rond 17u. begint de viering bij de feestzaal.Wij zullen het zo doen voor de foto's: mijn vriend komt mij thuis afhalen waarna wij foto's gaan nemen. De suite zien we terug aan het stadhuis, een kwartier voor het begin van de plechtigheid.
Hey, wij trouwen smorgens voor de wet, nemen dan de fotos en daarna dan voor de kerk. We zijn dan idd nog ni 'echt' getrouwd, maar we bekijken het als een dag in het geheel hé :)Succes!
Hey!!!Ook wij willen in de late namiddag trouwen. Zo ziet mijn (waarschijnlijke) planning eruit:8u-10u klaarmaken (make-up, kleding)11u-13u foto's maken15u gemeentehuis16u-17u kerk18u aankomst feestzaal (wij)18.30u aankomst feestzaal (gasten)19.30u eten...Ik heb echter nog niks vastgelegd. We trouwen nl pas 07-08-09. Vorige week zijn we naar een zaal gaan kijken die ons echt aanstond. Maar nu hoor ik dat je het gemeentehuis en de kerk pas officieel een half jaar op voorhand kan vastleggen. Hoe gaat dit dan in z'n werk. Dan kan je toch geen zaal boeken?Groetjes
@ ann, voor de kerk hangt het wat af van je pastoor en voor de wet kan je vragen om het voorlopig te noteren en dan 6 md ervoor te bevestigen
wij nemen de foto's in de voormiddag. in de namiddag trouwen we pas (zowel stadhuis als kerk)
Hoi,wij trouwen op 8 december om 14u30. Dat is natuurlijk niet echt 'laat', maar toch laat genoeg om al schemerig te zijn bij het buitenkomen. We bieden ook iedereen een glaasje glühwein aan na de kerkdienst, bij het vallen van het duister dus. Lijkt me inderdaad heel romantisch, al vrees ik dat er bij ons niet echt sneeuw inzit. Maar je weet nooit! Wij nemen sowieso foto's voor het kerkelijk huwelijk. Zoals hieronder al werd geschreven: we bekijken die dag als geheel, maakt voor ons niet echt uit wanneer foto's komen. We trouwen ook dezelfde dag in de voormiddag voor de wet, dus we zijn dan toch al een beetje getrouwd hé ;-)Veel succes met plannen! Hebben jullie nog veel 'winter'-elementen ingebouwd?Groetjes,Evelien x
dag annemie,wij trouwen op 4/4/08.onze viering (we doen die zelf) is om 17u.omdat die in de feestzaal zelf is (het godshuis), was dit de beste oplossing.dit is onze planning ongeveer:voormiddag: thuis kapper (voor mij en onze kindjes) en make-up 13u: aankomst in onze bed&breakfast in middelburg + klaarmaken kindjes en onszelf14u: dichte familie komt naar de bed&breakfast15u30: fotoreportage in godshuis16u30: even rust...17u: viering18u30: receptie (we doen er maar één)20u: diner + avondfeestheel veel succes met de voorbereiding en 'n prachtige "wintertrouw" gewenst!!groeten,nele
oeps, vergeten te melden dat we wel al voor de wet getrouwd zijn en dat dus niet meer hoeven te doen die dag... :-)nele
@evelien: zijn nog aan het brainstormen over winterelementen, maar komt nog niet veel haalbaars uit :). Maar denk toch dat ik pastoor ga bellen om de kerkdienst te verlaten, ben er meer en meer voor te vinden. Is echt romantischer zo. Foto's moeten dan maar ervoor ofzo. Bedankt voor jullie reacties, en fijne voorbereidingen nog!!!
bij ons trouwen vele koppeltjes in de late namiidag: de mensen komen toe aan de feestzaal, dan de viering aan de feestzaal (binnen of buiten naargelang het weer), dan de receptie én het feest, met als voordeel dat de mensen zich niet meer hoeven te verplaatsen. Wij verzorgen een heel sterke en persoonlijke viering.groetjesgoedeherder.be