TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
|
4-11-2007 16:09:15
Hey,
Ik kan je niet echt helpen vrees ik. Een discobar moet het vooral hebben van mond aan mond reclame. Op de site vind je meestal foto's, soms filmpjes maarja dat zegt nog zoveel niet hé. Qua muziek denk ik dat ze zowiezo altijd draaien wat het koppel mooi vindt.
Gelukkig hoef ik niet ver zoeken voor een discobar want mijn vriend en zijn vrienden hebben er zelf één.
Veel succes met je zoektocht!! Greets Ellen
|
|
dierk
|
4-11-2007 18:42:34
Beste Sarah, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje..Wij stellen dit ten zeerste op prijs...Kunnen jullie gerust pakken referentie's doorsturen..Mvg, Dierk Van Paemelen
|
|
Daniel
|
4-11-2007 19:45:15
Hallo Ellen, Bij mij is het de gewoonste zaak ter wereld dat ik bij het koppel op een avond langskom om vrijblijvend kennis te maken en duidelijk de wensen te kennen van jullie ! Een demonstratie is natuurlijk heel wat anders : dat ga je nergens "te pakken" krijgen, maar wees gerust : je zal direct voelen tijdens het gesprek of het klikt of niet met de DJ. Je kan hem duidelijk maken wat jullie idee is qua muziek enz. en iemand die een beetje ervaring heeft zal je avond een ECHT feest kunnen maken. Uiteraard toveren kan een DJ ook niet, dus als je beide families uit "stoelplakkers" bestaat, bestaat de kans dat er niet zoveel gedanst wordt en dat de mensen toch tevreden naar huis gaan omdat ze -zonder veel dansen- toch genoten hebben van de muziek en de sfeer. Succes alleszins bij je zoektocht !!! DJ Big Daddy
|
|
Bart
|
4-11-2007 20:39:02
ik kan big daddy ergens wel bijtreden. een demonstratie kan je misschien bij sommige djs wel krijgen maar dat zegt weinig over zijn capaciteit om in te spelen op het publiek. je krijgt alleen een idee of de man 2 platen deftig aan elkaar kan mixen.
Het belangrijkste is dat je je wensen aan de dj in kwestie duidelijk maakt. als de man enigszins professioneel is zal hij je wel laten weten of hij eraan kan voldoen ...
cheers, dj lebart
|
|
Thierry
|
|
|
Karlo
8-8-2008
|
4-11-2007 21:43:48
Vraag advies aan de zaaluitbater: die maakt élke week trouwfeesten mee. Hij kan je dus wsl perfect zeggen met welke DJ's hij goeie ervaringen heeft. In ieder geval al een betrouwbare referentie...
Groetjes, Karlo www.080808.tk
|
|
Veerle
|
5-11-2007 0:08:45
Hallo beste vrienden wij gaan discobar infinity boeken voor ons huwelijk, maar ik moet toch steeds lachen met die dierk van studio happy music, ik denk dat mens niet veel werk geeft, zo zitten reclame te maken voor zich zelf.
|
|
tamara
15-9-2007
|
5-11-2007 8:59:37
Ik vond dat het moeilijkste stuk van heel de voorbereidingen omdat je dit het minst in de hand hebt.
Wij hebben met onze DJ verschillende gepsrekken gehad, hij had een demo-DVD met verschillende feesten bij en we hadden hem een demo-CD gemaakt met liedjes die wij mooi vonden.
Dus we hadden er een goed gevoel bij en dachten dat alles onder controle was, maar nadien bleek dit toch niet zo te zijn.
Ik ze niet dat onze avond verpest was, ver van, maar het was niet zoals wij het gewild hadden. De openingsdans werd te snel opgezet zodat we in volle lichten en met de helft van de gasten nog buiten gedanst hebben, de liedjes van de ceremonie zijn steeds afgebroken in de helft, van onze demo-CD is er geeneen liedje gedraaid, als de gasten leuk aan het dansen waren zette hij ineens een ander liedje op, enz...
Ik denk dat je enkel zeker kan zijn als je hem effectief een heel feest hebt zien draaien...
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|