TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anja
5-4-2008
|
4-11-2007 15:44:01
Hoi, Zeker niet beginnen panikeren, ben je al eens naar Le Chapeau in A'pen geweest want daar hebben ze enorm veel keuze vond ik. Ook belangrijk, zeer vriendelijk en de moeite nemen om mee te zoeken wat je in gedachte hebt. Succes Anja
|
|
ulrike
|
4-11-2007 16:59:30
hey, ben vandaag naar bruidshuis ellen geweest in oostburg, daar hbb ze veel keuze mss daar eens gaan kijken, normale prijzen
|
|
Kelly
29-9-2007
|
4-11-2007 17:03:36
Hallo Liesbeth
Bij stoffen Lorré in wetteren kan je jouw droomjurk laten maken , ze zijn daar supervriendelijk en superproffesioneel
groetjes Kelly
|
|
Nathalie
29-8-2008
|
4-11-2007 17:35:25
Hallo Liesbet, Ik had hetzelfde probleem... Had een jurk op internet gezien van San Patrick maar overal naartoe gebeld en nergens hadden ze hem binnen. Toen zijn we gisteren naar Koonings in Ned (deurne vlakbij Eindhoven) geweest en daar heb ik een foto laten zien van de jurk die ik zo mooi vond. Ze hebben met mij samen daar gezocht en ik heb daar helemaal gevonden waar ik naar op zoek was!! Ik had zelfs uiteindelijk keuze uit 5 modellen die erop leken... Ook kunnen ze daar jouw jurk helemaal maken zoals je zelf in gedachte hebt. De prijs is zeker niet hoger als hier in Belgie. Succes met je zoektocht want als je eenmaal hebt gevonden waar naar je al zolang zoekt geeft dat een heel mooi gevoel! Groetjes Nathalie 29-08-08
|
|
Kristien
16-8-2008
|
5-11-2007 9:33:59
Le Chapeau is echt een aanrader! Enorme keuze en toffe sfeer! Niet paniekeren! Daar helpen ze u beslist mee zoeken zonder verdere verplichtingen! Succes!
|
|
Katrien
28-6-2008
|
5-11-2007 20:47:41
Dag Liesbeth,
Ik ken iemand uit Hofstade die trouwjurken op maat maakt.
Als je wil geef ik haar adres aan je door? Geef je mailadres dan maar even op.
Groetjes, Katrien
|
|
Kelly
6-6-2008
|
6-11-2007 7:50:55
Hey Liesbet,
Bij Donna Costura in Turnhout ( Herentalsstraat ), maken ze prachtige trouwjurken op maat. De jurken worden vanaf nul gemaakt en je kan zelf helemaal kiezen hoe het er uit ziet en wat er wel en niet op komt van versiering.
Ze maken er zelfs de kledij voor mijn ouders en bruidskindjes.
Heel klantvriendelijk en zeker niet duur ( tussen 500 en 1500 euro ).
Groetjes, Kelly
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-11-2007 13:10:33
ai ai ai... typisch een voorbeeld van een bruid die een ian stuart heeft gepast!!! Kan je op de site zien welke het is?? Denk dat het heel moeilijk gaat zijn om dat na te laten maken. Hieronder staat iets over een winkel in turnhout. Persoonlijk denk ik niet dat ze het daar gaan hebben. succes!!!
|
|
Liesbet
|
6-11-2007 20:50:28
Hoi bruidjes,
Alvast bedankt voor jullie tips !
Ik ben reeds bij Le Chapeau geweest, maar dat was niet echt mijn ding. Ik ben ook niet echt laaiend enthousiast over de vriendelijkheid daar... Misschien een beetje pech gehad...
Konings lijkt me wel wat, maar wel redelijk ver rijden. Dat wordt dus een afweging...
@ Katrien : mijn emailadres = Liesbet.vanlooveren@telenet.be
@ Sarah : wat bedoel je met typisch voor iemand die een Ian Stuart jurk gepast heeft?! Ik ben benieuwd (had mezelf trouwens eerder in een Linea gezien). Is trouwens 2e pagina, 2e rij, 1e foto...
groetjes Liesbet
|
|
Liesbet
|
6-11-2007 20:50:40
Hoi bruidjes,
Alvast bedankt voor jullie tips !
Ik ben reeds bij Le Chapeau geweest, maar dat was niet echt mijn ding. Ik ben ook niet echt laaiend enthousiast over de vriendelijkheid daar... Misschien een beetje pech gehad...
Konings lijkt me wel wat, maar wel redelijk ver rijden. Dat wordt dus een afweging...
@ Katrien : mijn emailadres = Liesbet.vanlooveren@telenet.be
@ Sarah : wat bedoel je met typisch voor iemand die een Ian Stuart jurk gepast heeft?! Ik ben benieuwd (had mezelf trouwens eerder in een Linea gezien). Is trouwens 2e pagina, 2e rij, 1e foto...
groetjes Liesbet
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-11-2007 7:04:24
Ian stuart maakt gewoon super mooie (lees ook dure) dingen.
Ik vind dat kleedje van linea niet, of is het met dat grijs?? welke site staat het? want op die dat ik gebruik staat geen 2e pagina, daar moet je naar beneden scrollen
|
|
Liesbet
|
7-11-2007 17:54:17
Hoi Sarah,
Ik bedoel het Ian kleedje dat op pagina 2 staat,2e rij, 1e foto. Het is om de bovenzijde van het kleed te doen(onderkant is niet mijn ding), alleen is het speciale ervan niet onmiddellijk op de foto te zien... http://www.sposabella.nl/collecties/jurken/Ian%20Stuart...
Ik weet echt niet waar ik best nog eens ga kijken...
groetjes,
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-11-2007 20:19:54
moeilijk zeg... ik zou het ook niet zo direct weten. ik heb mijn kleed bij e&r gehaald, de winkel van nicky van kets. Ze hadden 1 ian stuart en die heb ik gekozen. Ik had op voorhand niet hun website gezien, want nu twijfel ik. Er staan wel verschillende kleedjes op die ik mooi vind. (misschien wel mooier als wat ik gekozen heb) Als je iets in gedachten hebt, is het natuurlijk moeilijk, want waarschijnlijk zoek je iets wat je niet gaat vinden. Ik weet niet of ik het zou aandurven om iets op maat te laten maken. Stel je voor dat het tegenvalt en je krijgt het vb 4 weken voor de trouw. Wat doe je dan he???
|
|
Nicole
20-9-2008
|
12-11-2007 14:29:17
Hoi Liesbet,
Ik kom zelf uit Nederland en kan je Koonings in Deurne echt aanbevelen! Ben daar zelf afgelopen zaterdag voor het eerst gaan kijken en gelijk een Ian Stuart besteld, prachtig!! Ze kunnen daar ook alles voor je (ver)maken en als je bepaalde dingen wel/niet wil bij je jurk kan dat aangepast worden. Zeker de moeite waard om naartoe te gaan!
Nicole
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|