Terug naar overzicht
Hoi!Ik had een suitekleedje. Het was een kersenrood kleedje van Linea. Heb veel complimentjes gehad ;-)Veel succes met je zoektocht!Sandra22/09/2007
HelabaIk zal ook een suitekleed van Linea aandoen, maar dan wel bordeaux! Groetjes,Sheron2-2-8
Bij mij is het een paarsachtige stof met een ijsblauwe schijn in en in de bustier zit nog een kanten turquoise stuk met steentjes en pailletjes.Denk dat je vooral moet kijken welke kleur je mooi vind en wat je staat.Ik zag bvb heel graag roze, maar dat ging mij in de meeste gevallen niet.Patricia01/08/2008
ik had een bordeaux kleed van leijten creations (special moments collectie), ik had de top van één ensemble en de rok van een ander.groetjessas
Ik had een kleedje uit de avond collectie van Kaat Tilley.De kleur was Fucsia met rode en paarse accenten. Speciaal kleed, maar het stond me echt. Mijn schoenen en bolero'ke waren zwart. Helemaal geen traditionele trouwkleren dus.Ik heb mij niks aangetrokken van wat de andere gingen zeggen. Mijn man was erbij toen ik het kocht (ik ben geen traditionele bruid) en hij vond het echt prachtig. En dat vinden we nu nog steeds.Goh, nu ik erzo over bezig ben: I love my weddingdress!!Je goesting doen dus!
hoi hoi!!ja hoor tuurlijk zijn er nog die trouwen in een suitekleedje...ik ben er zo ook eentje!!!voor mij geen wit...neenee...een tje van linea en donkerbruin!!! ge woon doen waar je je het beste mee voelt!!!succes!!!xxx beke
Hallo,Ik ga mij ook een suitekleedje aanschaffen, waarschijnlijk van Linea, ik moet nog gaan kiezen. Heeft iemand er een idee van wat het ongeveer kost voor zo'n suitekleed, aangezien we bijna alles zelf moeten bekostigen...