Terug naar overzicht
Ik ben zelf ook van Beveren. Misschien de Kadans of Kolenhof? Het is maar een tip!Als je nog iemand zoekt voor je make-up dan kan ik je ook helpen hoor!Nog veel succes!jeske_la@yahoo.com
Goeiemiddag,kastelenhof in Stekene...Heeft een enorme présence en je betaald alleen voor te huren zaal... Is met een 'open' verdieping aan enzo. Ik denk dat dat ideaal is voor een trouwfuif.Ook grote parking aan.Er is ook een bar, dus je kan perfect met de bazin overleggen en afspreken. Ook een mooie tuin voor als het mooi weer is of als de mensen een verfrissing willen....Aan te raden denk ik dus.GroetjesAngela 21062008te Beveren-waas
Kastelenhof in Stekene is inderdaad een optie. Maar de grote zaal lijkt me wel erg groot voor een fuif. Ze hebben daar ook kleinere zalen in het koetshuis, die minstens even gezellig zijn als de grote.Nog in Steken heb je zaal Nova (in een oude cinema)In Kallo is er een zaaltje 'De Gekke Haan', volledig in moulin rouge stijl.Een andere optie is het Schaliënhuis in Temse. En wat ook een heel mooie locatie is, en die doen dat normaal ook: De Foyer in Sint-Niklaas (in de Stadschouwburg).Hopelijk heb je er iets aan!Evelien x08-12-2007