Terug naar overzicht
da vind ik dus niet kunnen he pasgeld! ben in 7 winkels geweest en geen enkele keer pasgeld moeten betalen
Dag evelien,Is eenmalig prijs die je betaalt voor zowel het passen als de retouches. Heb mijn kleed daar ook gekocht en was zeer tevreden over de service!Veel succes!
Mijn kleed komt ook van bij Prima Donna in Deerlijk. Ik vond ze heel vriendelijk. Ik heb geen pasgeld moeten betalen. We betalen enkel 40euro retouches. Wat ik heel goed mee vallen vond. want ik heb hier al andere prijzen gezien. Ik moet 6 weken voor den trouw nog eens terug voor de 1ste pas. Groetjes
Hallo Evelien,Hebt U dit niet verkeerd begrepen?Er wordt 40 euro retouchegeld gevraagd bij de afhaling van het kleedje.Pasgeld wordt NOOIT gevraagd bij ons, ongeacht hoeveel de toekomstige bruid er wenstte passen.Mvg,Prima Donna
Hoi Evelyne,ik heb zaterdag mijn kleed besteld bij Prima Donna en ze hebben niet gepraat over eventueel "pasgeld". het enigste wat ze bij rekenen is 40 euro retouche en dat is een vaste prijs. of ze nu één uur werk hebben of een halve dag...groetjes Angélique