TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
12-4-2008
|
5-11-2007 13:59:35
ik zou eigelijk niet dezelfde of gelijkaardige jurk willen hebben als een andere, ik denk dat ik mij dan niet zo speciaal zou voelen, op de moment zelf kan het misschien echt het van het zijn, maar misschien dat je na een paar nachten ofzo gaat denken van ik had het beter toch niet gedaan en beter naar een unieke jurk op zoek gegaan.
ale ja , je doet er mee wat je wilt, maar ik zou het toch raar vinden en zeker wanneer je veel dezelfde vrienden hebt.
|
|
sandra
22-9-2007
|
5-11-2007 14:27:47
persoonlijk vind ik dat helemaal niet raar!! het is zelfs zo dat moest het een identieke jurk zijn dat het nog kan dat hij heel anders bij jouw staat als bij haar. Bovendien lijken veel jurken van hetzelfde merk op elkaar dus... ik zou me er gewoon niks van aantrekken! als jij de jurk mooi vond en je had er een geweldig gevoel bij, niet twijfelen dan anders ga je er spijt van hebben!!
|
|
Marijke
2-8-2008
|
5-11-2007 14:35:04
hallo,
Persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben om dezelfde of een gelijkaardige jurk te dragen. Als je jezelf speciaal vindt in die jurk en echt het gevoel hebt van wauw.... dan zou ik niet twijfelen. En wat betreft die gemeenschappelijke vrienden die eventueel de gelijkenis zouden opmerken: meestal weten zij drie weken later al niet meer hoe de jurk er precies uitzag. Volg gewoon je eigen gevoel, als jij je goed voelt in die jurk ga er dan gewoon voor...
groetjes
marijke
|
|
Lieve
1-9-2006
|
5-11-2007 17:33:07
Hey,
ik zou echt je gevoel volgen als je een jurk past. Is het echt wat je zoekt en vindt iedereen die mee is het schitterend, dat zou ik er geen rekening mee houden wat je vriendin ook aan had vorig jaar. Zoals hieronder gezegd, jij zal het weten, je vriendin zal het in het beste geval ook zien, maar al de rest van de genodigden zal enkel zien dat het ongeveer dezelfde stijl is. Bovendien maken de accessoires het geheel totaal anders, neem het van mij aan!
Niets van aantrekken en gewoon doen! Lieve
|
|
s
1-6-2007
|
5-11-2007 21:11:52
Niet aantrekken!! Je zin doen!
Als het de jurk van je dromen is en hij past je goed, waarom nog twijfelen??
Ik had net zoals je al gedaan hebt je vriendin verwittigd. Dus niks houd je nog tegen.
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-11-2007 13:18:52
als je vriendin nu vorige week of vorige maand getrouwd was zou ik het niet doen. Maar nu zou ik er geen problemen mee hebben, zeker niet als zij zich er ook niet aan stoort!
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-11-2007 13:20:57
ik ken trouwens een meisje dat een maand na mij trouwt en die hetzelfde kleed wou kopen als ik. dat vond ik niet leuk... maar ja, als het een jaar na datum is, dan zou ik het niet erg hebben gevonden
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|