Terug naar overzicht
Dag Ilse,Ik denk dat het er vanaf hangt welk type je bent. Ik ben zwartharig en heb een matte huid met sproetjes die makkelijk bruint. Ik paste het best met wit.Een vriendin van mij heeft een lichte haarkleur en licht huidtype. Zij was het best met ivoor.Groetjes,loreMijn vriendin heeft
Hoiik ben ook voor ivoor gegaan ben een blond type en heb een bleke huid wit was te wit voor mij veel succes grts 24/5/2008
Zoals de anderen al zeiden hangt dit van jou af.Ik ben ook blond zoals Sanneke en had een champagnekleurig (lijkt wat op ivoor, maar iets minder geel) kleed gegaan.Veel succes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Ik ga de andere bruiden herhalen: Als je blond bent en/of een lichte huidskleur hebt zou ik voor ivoor gaan.Ben je geen bleek type, dan kan je kiezen vindt ik. Al heb ik een lichte voorkeur voor ivoor.Dat steekt minder af, ik kan het niet goed uitleggen.
Ondertussen is het kleedje voor mij gekozen. En ik had dezelfde ervaring. Als het aan de kapstok hing, vond ik het gelig, maar als ik het aanhad, vond ik het prachtig! Dus mijn kleed is ivoorwit. En inderdaad, ik heb ook een wit kleed aangehad en ik word nooit superbruin en dan zal je huid echt afsteken op dat wit.Ik hoop dat je nu wat wijzer bent...GroetjesElke06/09/08
ik ben donkerbruin van haar en niet echt bleek en stond ook beter met ivoor... zal dus echt persoonlijk zijn.