TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
griet
23-6-2014
|
5-11-2007 15:03:49
Hey Evi
Ook wij trouwen op 8/8/08 in Ninove. Inderdaad soms lijkt het nog heel erg lang. Bij ons zijn de zaal de fotograaf de dj het vervoer al in orde, met het gemeentehuis moeten we wachten want dat kan maar 6 maand op voorhand vastgelegd worden. Ik ga pas in januari mijn kleed gaan kiezen ik vond het nog te vroeg. Wij zijn al enkele keren gaan eten in het restaurant van de zaal om kennis te maken met de keuken, en het was altijd heel lekker. Binnenkort gaan we bij de drukker om eens te kijken wat de uitnodigingen kosten en om ons budget goed kunnen aan te passen. Met Kerstavond gaan we de familie inlichten want eigenlijk weten zij nog van niks spannend he
Griet 08/08/08
|
|
Bianca
8-8-2008
|
5-11-2007 15:58:54
Ook wij trouwen op 08/08/08. Bij ons ligt de gemeente, de zaal, de DJ en de fotograaf al vast. Voor mijn kleedje ga ik in de loop van de maand december of januari eens kijken. Wij zijn trouwens ook van Limburg en trouwen in Houthalen.
|
|
Karlien
9-8-2009
|
5-11-2007 17:34:42
Wij trouwen een dagje later. Alles ligt nu al 2 maand wat stil, maar we hebben wel al een zaal en traiteur, fotograaf en ik heb mijn kleed. Al de rest zal voor in het voorjaar zijn. succes nog!
|
|
Evi
8-8-2008
|
5-11-2007 18:30:26
Hey fijn om dit allemaal te lezen. Ik was eigenlijk ook nog niet van plan om al zo vroeg een kleed te bestellen, maar ik was naar een opendeur geweest in Herentals met mijn ma en men zus (ben eigenlijk afkomstig van Balen, waar tommeke boonen afkomstig van is,anders weet niemand Balen liggen;-) ) Had zelfs tegen mijn vriend gezegd dat ik zeker nog niets ging kopen, maar ik had daar een paar jurken gepast en één daarvan was perfect wat ik in mijn hoofd had... dus zei mijn ma dat ik het dan toch al maar moest nemen anders zou ik er weer spijt van krijgen. Raar é,kan al niet wachten tot ik het weer mag passen. Met de auto's zitten we nog wat in de problemen, vind het soms veel geld aangezien we alles zelf moeten bekostigen ( behalve een deel van mijn kleed, wat mijn mams mee betaald). Ook de traiteur moeten we nog beslissen en dan één van de weken de uitnodigingen kiezen. Willen die optijd versturen ergens januari omdat veel mensen een vakantie dan al boeken voor in augustus. Maar er komt toch veel bij kijken é. Heb altijd bang dat we iets vergeten of ergens te laat mee zijn omdat het zo een speciale datum is. Hebben jullie dat ook of ben ik nu al een stress kieke ;-)
En aan Griet,heb je dat al die tijd kunnen verzwijgen? Ik kan mijn mond er niet over houden, moet nu altijd al oppassen dat ik niet teveel zeg over men kleed:-(
Maar wens jullie allemaal veel succes met de verdere voorbereidingen en bedankt voor de reactie's.
Tot gauw allemaal groetjes Evi
|
|
Gwendy
8-8-2008
|
5-11-2007 20:35:43
Hoi Evi,
Wij trouwen 08.08.08 in Hoboken (Antwerpen). Het is dan ook mijn verjaardag dus 2X feest. Ik heb mijn kledij ook al. De zaal en dj liggen ook al vast.De fotograaf is ook al in orde. Wij mogen in Hobken pas 6 maanden op voorhand in ondertrouw gaan. Dus dat zal voor februari zijn. De ringen heb ik zelf ontworpen en we hebben een goudsmit die ze gaat maken. Het vervoer zou bijna in orde moeten zijn. De uitnodigingen staan al op de computer. Voor mij lijkt het nog veel te ver weg, ik heb nog helemaal geen stress. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen.
groetjes en succes
|
|
Gwendy
8-8-2008
|
5-11-2007 20:35:49
Hoi Evi,
Wij trouwen 08.08.08 in Hoboken (Antwerpen). Het is dan ook mijn verjaardag dus 2X feest. Ik heb mijn kledij ook al. De zaal en dj liggen ook al vast.De fotograaf is ook al in orde. Wij mogen in Hobken pas 6 maanden op voorhand in ondertrouw gaan. Dus dat zal voor februari zijn. De ringen heb ik zelf ontworpen en we hebben een goudsmit die ze gaat maken. Het vervoer zou bijna in orde moeten zijn. De uitnodigingen staan al op de computer. Voor mij lijkt het nog veel te ver weg, ik heb nog helemaal geen stress. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen.
groetjes en succes
|
|
Gwendy
8-8-2008
|
5-11-2007 20:35:56
Hoi Evi,
groetjes en succes
|
|
Tamara
8-8-2008
|
5-11-2007 22:10:47
Hoi,
Ook wij stappen op 08/08/08 in het huwelijksbootje (voor de wet in Berchem, voor de kerk in Borsbeek). Liggen al vast: feestzaal, ceremoniemeester en wagens, fotograaf en kerk. Mijn kleed is sinds vorige week besteld, de ringen al wat langer (hoewel we daar nog wel evt van gedacht kunnen veranderen). Karlo weet al waar hij voor zijn kostuum gaat zien. Belangrijkste nog to do's: gemeentehuis (maar dat kan maar een half jaar op voorhand) en uitnodigingen. En dan waarschijnlijk nog 101 kleinere dingen, maar ik denk dat we de belangrijkste dingen al wel geregeld hebben. Iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen en alvast een droomdag toegewenst!
Groetjes, Tamara www.080808.tk
|
|
Gwendy
8-8-2008
|
6-11-2007 17:43:28
Oei, Ik was gisteren blijkbaar een beetje te ongeduldig, nu heb ik 3x hetzelfde berichtje gepost. Sorry.
|
|
Cisca
8-8-2008
|
6-11-2007 19:34:17
Hallokes! Wij trouwen ook 08-08-08 mooie datum hé. We zijn van paal-beringen, maar hebben nog wel heeeeel veel te doen alleen de kerk, gemeenthuis, fotograaf en muziek is in orde dus nog een hele weg te gaan. We twijfelen nog helemaal in welke richting we willen gaan voor het feest, ik heb geen zin in een klassiek trouwfeest dus dat word nog zoeken.
nog veel plezier met de voorbereidingen groetjes cisca.
|
|
Ann
8-8-2008
|
6-11-2007 21:02:31
Hallo hallo,
Inderdaad leuk om al die berichtjes zo te lezen. ook wij trouwen op 8/8/08. Bij ons ligt het volgende al vast: feestzaal, menu, kerk, gemeentehuis, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, DJ, en mijn eerste pasbeurt zal gebeuren op 6 december. Ik kijk er naar uit !! Zeg, ivm gemeentehuis: ik hoor hier dat je pas 6 maanden op voorhand kan reserveren. Nu bij ons is het inderdaad ook zo dat je slechts 6 maand op voorhand de ondertrouw officieel kan regelen, maar je kan bij ons wel al tot een jaar op voorhand een datum 'reserveren', zeker als het om een speciale datum gaat. Ik heb mijn datum gereserveerd op 15/08/2007 (bijna een volledig jaar op voorhand) en ik moest al een speciaal uur vragen (waarop ze normaal geen dienst doen) omdat het al zo vol zat... gelukkig heb ik het op 13u kunnen boeken. Toch een tip voor diegenen die ook op een speciale datum trouwen: vraag zeker na of je misschien al kan reserveren (off-the record uiteraard). Wij trouwen in kerk van Wippelgem en gemeentehuis van Evergem. Onze zaal is kasteel van Zwijnaarde.
Ik maak me ook vaak zorgen om die speciale datum, maar nu ik weet dat de voornaamste zaken geregeld zijn, ben ik er vrij gerust in. Ik hoop alleen dat ik tegen 6 december nog een vijftal kilootjes kan afvallen voor mijn pasbeurt..hihi :-)
Veel succes aan iedereen!! groetjes, Ann B.
|
|
Evi
8-8-2008
|
7-11-2007 20:20:33
Hallo,
Wij hebben onze datum ook al gewoon kunnen reserveren en het uur. Maar we moeten allen nog 6 maanden van te voren de papieren van de getuigen enzo meenemen en dan is alles in orde voor tegen 8 augustus i.v.m het gemeentehuis. Ik heb ook zoiets van als voor januari de voornaamste dingen geregeld zijn dan ben ik gerust, de kleine dingen als bedankjes enzo kan een tijdje wachten.
Maar tgaat een drukke trouwdag worden op 08/08/2008 in Belgie denk ik :-))
Groetjes aan iedereen en nog heeeeeel veeeeeel succes met de voorbereidingen. Evi
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|