Terug naar overzicht
hei Kim, is die 2000€ het totaalbedrag voor foto én film? dan vind ik dat zeker niet teveel. ons album zal 1200€ kosten maar we nemen geen vidograaf. ik heb op een trouwbeurs wel een videograaf ontmoet en die vraagt 1600€ per reportage. als je die 2 zou samentellen... Ik denk dus dat je goed zit van prijs. zeker omdat een videograaf erg veel uren in zijn werk steekt als ie goed is. veel succes nog! groetjes, karolien
Die 2000 is inderdaad het totaalbedrag voor zowel foto als film. Daar zit een digitaal fotoalbum bij met 200 fotos, de andee fotoskrijgen we ook allemaal op dvd. Er zal dus een fotograaf aanwezig zijn en 2 cameramannen. Er word een clip gemaakt en een reportage van iets meer dan en uur. Ook de volledige opnames krijgen we op dvd. Hij zei dat de montage een 28 tal uren in beslag nam.GroetjesKim
Hey Kim!Jo heeft ook onze dag gefilmd. We wachten nu nog eventjes op het resultaat, maar wij vinden dat hij zijn werk op de dag zelf schitterend heeft gedaan. Hij is heel professioneel, vriendelijk in de omgang en je merkt er bijna niets van als hij aan het filmen is!Veerle29/09/2007
Hey,Je reactie heeft me nog meerovertuigd :pToen we bij hem gingen voor een gesprek had ik eigenlijk al direct een goed gevoel. Heel vriendelijke man en goed ontvangen. De video's en het album dat hij getoond had zagen er ook heel goed uit. Ik wou natuurlijk niet te overhaast te werkgaan en toch nog eens uitkijken naar andere mogelijkheden maar ik ga toch bij mijn eerste keuze blijven denk ik.GroetjesKim
Dag Kim,Wij hebben ons huwelijk laten filmen door een firma uit Sint-Amandsberg. Wij zijn er super tevreden van.Kijk zelf maar eens op hun web-site:www.dbpictures.be Groeten en succes,Liesbeth