Terug naar overzicht
ik zou niet op iedere stoel een boekje leggen, gewoon een stoel met boekje en dan een zonder en dan terug een met boekje. Onze drukker zei dat je hierin zeker niet moet overdrijven.Ik denk dat wij er ongeveer 75 zullen laten drukken.groetjes,Stephanie
Hoi hoi,Ik had hier gelezen ongeveer een derde van het aantal genodigden... wij hebben er 80 laten drukken en tegen alle verwachtingen in hadden we er toch een paar te weinig...Groetjescaroline
wij hadden 240 genodigden en we hadden 85 misboekjes, en dat was veeeel te weinig want de kerk die zat propvol. we hadden zeker het dubbele moeten maken.nu een ramp was dat natuurlijk ook weer niet want zonder boekje kan je natuurlijk ook wel een mis volgen. Maar moest het nog eens beslist worden zou ik zeker en vast iets meer dan de helft van de genodigden voorzien van een boekje.het is nl zo dat de meesten genodigden familie of goede vrienden en kennissen zijn, en dus ter gevolg ook wel je mis willen bijwonen...ik hoop dat je hier iets mee bent!
wij hadden er 120 en hadden er 5 over
Hallo,Ten eerste hangt het er vanaf of je op een vrijdag of een zaterdag trouwt en ten tweede van hoeveel mensen je uitnodigt op het avondfeest en / of receptie. Misschien kan je al eens polsen bij de mensen als ze laten weten of ze al dan niet aanwezig zullen zijn voor het avondfeest en / of receptie!groetjesSilvy