Terug naar overzicht
hoi,ik zou je aanraden om es bij een goede slager te gaan, die hebben ook meestal verschillende menu's. je kan ook een koud buffet geven, of een barbeque of zo, en de drank kies je vaak volledig zelf. wij gaan werken met een slager uit nevele, die wel samenwerkt met een drankenhandel, maar niets extra vraagt voor de drank.groetjesevelyne
Hallo,Wij trouwen over anderhalve week en wij hebben Traiteur Van Kerkvoorde Nadine uit Lochristi. Zij is een vriendin van mij en doet dat heel goed! Zij is vroeger nog kokin geweest in De Lozen Boer.Haar gsmnummer: 0478/220 228Wij geven ons feest in zaal Cocteau te Gent.Veel succes en groetjes,Karen
wij betalen 42 euro voor een fles cave (wat ik wel HEEL VEEL VIND) en 25 euro voor een fles wijn. 20 euro voor kurkrecht per fleswe hebben ooit een babyborrel gedaan door drimavino (turnhout) en toen was de cava 8 euro per fles. ze hebben toen pannekoeken en wafels gebakken, wat heel leuk en gezellig was. Maar of ze voor de rest lekkere dingen hebben weet ik nietgroetjes
Bedankt voor de tips!Groetjes,Sofie