Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

catering

5-11-2007 17:37:39
Hallo,
Wij hebben een traiteur gecontacteerd en die vraagt 13 EUR per fles wijn en 15 EUR per fles Cava. Bij eigen drank vraagt hij resp. 8 EUR en 15 EUR kurkrecht en dan moet je de huur van de glazen en bediening nog berekenen. Zijn deze prijzen normaal? Kent er iemand een goeie traiteur (die tot Gent kan komen) en die minder vraagt?
Alvast bedankt!

Sofie

Sofie
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 865

evelyne
5-7-2008
 Meld misbruik5-11-2007 19:54:25

hoi,

ik zou je aanraden om es bij een goede slager te gaan, die hebben ook meestal verschillende menu's. je kan ook een koud buffet geven, of een barbeque of zo, en de drank kies je vaak volledig zelf. wij gaan werken met een slager uit nevele, die wel samenwerkt met een drankenhandel, maar niets extra vraagt voor de drank.

groetjes
evelyne

Karen
24-11-2007
 Meld misbruik6-11-2007 10:51:55

Hallo,

Wij trouwen over anderhalve week en wij hebben Traiteur Van Kerkvoorde Nadine uit Lochristi. Zij is een vriendin van mij en doet dat heel goed! Zij is vroeger nog kokin geweest in De Lozen Boer.
Haar gsmnummer: 0478/220 228

Wij geven ons feest in zaal Cocteau te Gent.

Veel succes en groetjes,
Karen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-11-2007 12:55:07

wij betalen 42 euro voor een fles cave (wat ik wel HEEL VEEL VIND) en 25 euro voor een fles wijn. 20 euro voor kurkrecht per fles
we hebben ooit een babyborrel gedaan door drimavino (turnhout) en toen was de cava 8 euro per fles. ze hebben toen pannekoeken en wafels gebakken, wat heel leuk en gezellig was. Maar of ze voor de rest lekkere dingen hebben weet ik niet
groetjes

Sofie
14-6-2008
 Meld misbruik6-11-2007 13:31:15

Bedankt voor de tips!

Groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...