Terug naar overzicht
Wij hebben deze zaal vastgelegd voor augustus 2008. Iedereen spreekt vol lof over deze zaal incl bediening e.d. Deze keuze zal je je zeker niet beklagen, geloof me. Let op: zijn zijn wel snel volboekt dus ik zou niet te lang meer wachten!
Hey Lien,Wij trouwen 27/09/08 in Salons Denotter te Zedelgem. Dit was de enige datum die nog vrij was in september, dus 'k vrees als je daar wil trouwen, je voor oktober zal moeten opteren.Over de zaal niets dan lof, heel mooi, mooi versierd, heel vriendelijk mensen en lekker eten.Groetjes,Sylvie
Wij trouwen er ook op 26 april 2008. Zelf heb mijn vriend en ik geen ervaring met de zaal, maar de eerste contacten zijn in ieder geval vlot en vriendelijk verlopen.Wij hebben de zaal vastgelegd eind september. Het was de datum die nog vrij was dichtst bij de zomer, anders was het al oktober. Mocht ik jou zijn, ik zou hen eens contacteren om te horen welke data nog vrij zijn. Misschien is er ook een datum terug vrij gekomen?
hallo,wij zijn zaterdag gaan kijken in den otter, geen datums meer in september wel in oktober ik denk dat het 11 en 25 oktober was die nog vrij zijn, maar wees vlug want dit weekend is er trouwbeurs dus die datums zullen heel rap weg zijnveel succes
hallo,wij trouwen ook in denotter op 6 juni.Hele mooie zaal en super vriendelijke bediening, het eten is er ook heerlijk.Wij hebben daar al 2 trouws meegemaakt en ik vond het super !!groetjes sabrina