Terug naar overzicht
Hey Sabrina,Wij trouwen ook in juni 2008.Wanneer trouwen jullie precies?Wij kozen ook voor een viering ipv een mis.Het verschil is dat dan heel het deel van het groot dankgebed, offerande, ... wegvalt.Wij trouwen ook in de kerk, maar worden gehuwd door de Diaken.Teksten kan je veel vinden op internet.Via google, en dan misboekjes intypen.Groetjes,Kelly
Hey Sabrina,Ook wij huwen zonder eucharistieviering. Bij ons was dit een bewuste keuze (ik ga niet meer te communnie sinds mijn 15de en wil dan ook die dag daarvoor niet hypocriet doen). De pastoor verzekerde ons dat dit heel gebruikelijk is en veel koppels dit doen. Door de eucharistie weg te laten duurt de mis minder lang en kan je meer tijd investeren voor teksten.Teksten vind je op het net.GroetjesEllen21-06-08
dag sabrina,Wij gaan ook een viering geven, maar niet in de kerk. Wij zouden het in onze tuin doen maar we zitten met het probleem "wat als het regent". Ik heb wel al wat teksten samen inelkaar gestoken voor de viering, dus als je die wilt, laat mij maar wat weten.Zou wel handig zijn moesten we dat inderdaad in de kerk kunnen doen. Dan zit ik niet met het slameur voor stoelen te zoeken, micro's,... Laat je me eens je mailadres achter? Vele groetjes EvelienEvelienvantornhout@hotmail.com
hoi Kelly, wij trouwen op 6 juni en jullie ?Nu volop beginnen met de voorbereidingen he. Bedankt voor de tip.Sabrina