TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karlien
9-8-2009
|
6-11-2007 10:54:31
Hey,
Heb je al ergens een fototje van je schoenen? Zodat we de stijl een beetje kennen voor we helemaal naar Vliesingen gaan.
Groetjes,
Karlien
|
|
LEEN
6-9-2008
|
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-11-2007 12:19:49
Hey,
Via de site kan je inderdaad al wat schoenen kijken. De mijne zijn dus van Viviane, kosten 49 euro, en lijken het meest op nr 126122 op de site, maar het is niet helemaal hetzelfde, de bandjes zijn anders over de voet. In elk geval was het één van haar meest verkochte schoenen zei ze, omdat ze relatief makkelijk zitten, en uiteraard zeer budgetvriendelijk zijn.
Groetjes nog,
Tania
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-11-2007 12:49:53
wij zijn toevallig ook dit weekend naar vlissingen geweest. Persoonlijk vond ik het niet de moeite om eens een dagje of weekendje naar toe te gaan. Van hieruit is het ook 120 km enkele rit. Misschien dat je die merken ook in belgie hebt? Als je op hun site kijkt. Lijkt me sterk dat dezelfde schoenen hier 2x zoveel kosten. Mijn schoenen zijn van nicky van kets, in de solden voor de helft van de prijs gekocht. Weet niet van andere trouwschoenen of ze daar ook solden in doen. grz
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-11-2007 16:05:04
Ik veronderstel dat je dat merk ook in België vind, maar aan de vragen naar trouwschoenen hier te zien is het wel beperkt. Ik heb het zelf alleszins niet gevonden (maar ook niet erg hard naar gezocht omdat ik er tevoren niet van wist). Of je Vlissingen een dag of weekend waard vindt is natuurlijk zeer persoonlijk... Wij hebben alleszins een fijne vierdaagse gehad, met een dagje Middelburg en een dagje Goes. Hangt ervan af wat je graag doet he! Bij mij waren er geen extra kosten aan, gezien we toch het weekendje daar gepland hadden, dus waren de schoenen mooi meegenomen.
Groetjes nog,
Tania
|
|
Tania
3-5-2008
|
6-11-2007 16:05:13
Ik veronderstel dat je dat merk ook in België vind, maar aan de vragen naar trouwschoenen hier te zien is het wel beperkt. Ik heb het zelf alleszins niet gevonden (maar ook niet erg hard naar gezocht omdat ik er tevoren niet van wist). Of je Vlissingen een dag of weekend waard vindt is natuurlijk zeer persoonlijk... Wij hebben alleszins een fijne vierdaagse gehad, met een dagje Middelburg en een dagje Goes. Hangt ervan af wat je graag doet he! Bij mij waren er geen extra kosten aan, gezien we toch het weekendje daar gepland hadden, dus waren de schoenen mooi meegenomen.
Groetjes nog,
Tania
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-11-2007 16:22:47
ja voila... dat is idd heel persoonlijk! in welk hotel zaten jullie?? wij in grand arion of zoiets. Nu moet ik er wel bij zeggen. Ons zoontje moest maandag binnen in het ziekenhuis, en we waren dus wel minder ontspannen als dan dat we anders zouden zijn. Hij heeft het halve hotel bij elkaar gegild s'nachts. (hopelijk sliep je dus niet naast ons) Enfin, het blijken night terrors te zijn.. maar ons ventje was dus de night terror van vlissingen!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|