TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LEEN
6-9-2008
|
6-11-2007 12:55:23
wij trouwen ook dan!!
al veel in orde, nu zijn we aan het zoeken naar uitnodigingen, trouwschoenen, pak voor man, kleedjes bruidskindjes, ringen misboekejes
|
|
Elke
6-9-2008
|
6-11-2007 12:55:51
Hey Katleen,
Je bent niet alleen hoor! Ik trouw ook op 6 september '08. Onze feestzaal, het gemeentehuis en de videograaf is geboekt. Donderdag ga ik kijken voor een trouwkleed en zaterdag hebben we een afspraak met de fotograaf. Hoever staan jullie met de voorbereidingen? En waar trouwen jullie?
Groetjes, Elke
|
|
Katleen
6-9-2008
|
6-11-2007 13:56:23
Wij trouwen in Dilbeek en geven ons feest in De Montil in Essene. We zitten goed op schema want we hebben al het volgende: - kerk - uur op gemeentehuis (is wel nog niet officieel maar staan al genoteerd) - zaal - dj - fotograaf - mijn trouwkleed - ceremoniemeester - begonnen aan samenstellen van het misboekje maar daar werken we met mondjesmaat aan - huwelijkreis naar Bali - vervoer (maar da's via mijn verloofde - hij werkt in die sector)
We gaan nu op de huwelijksbeurs in Brussel de ringen zoeken of ideetjes opdoen.
Veel succes nog aan iedereen!
|
|
Naomi
12-12-2008
|
6-11-2007 15:21:39
Hoi katleen!!
Toeval, wij trouwen ook op 6 spetember en gaan ook op honeymoon naar Bali :D naar welk hotel gaan jullie? Mss komen we er elkaar nog tegen ;) xxx
|
|
evelien
6-9-2008
|
6-11-2007 16:27:14
joiw, Wij trouwen ook die dag! Wij hebben onze feestzaal, fotograaf, cameraman, ceremoniebus met meester al vastgelegd. Morgen ga ik met mijn ma en beste vriendin kiezen tussen twee trouwkleedjes. (Zijn er twee ondertussen en kan ni meer kiezen, vandaar mijn vriendin) Wij trouwen in Nevele, voor de wet maar niet voor de kerk. Wij gaan wel iets viering geven in onze tuin, wat de ceremoniemeester zal helpen in elkaar steken (die van the wedding planner) Ben wel blij dak vroeg begonnen ben, want amaj, kruipt veel werk in he! Uitnodigingen en zo zijn voor later. Heb wel al klein attentie voor op het avondfeest voor de mensen (Kleine bokaaltjes, gelijk voor doopsuiker, maar dan opgevuld met zelfgemaakt advokaat)
Alle, heel veel groetjes en veel plezier Evelien
|
|
evelien
6-9-2008
|
6-11-2007 16:27:22
joiw, Wij trouwen ook die dag! Wij hebben onze feestzaal, fotograaf, cameraman, ceremoniebus met meester al vastgelegd. Morgen ga ik met mijn ma en beste vriendin kiezen tussen twee trouwkleedjes. (Zijn er twee ondertussen en kan ni meer kiezen, vandaar mijn vriendin) Wij trouwen in Nevele, voor de wet maar niet voor de kerk. Wij gaan wel iets viering geven in onze tuin, wat de ceremoniemeester zal helpen in elkaar steken (die van the wedding planner) Ben wel blij dak vroeg begonnen ben, want amaj, kruipt veel werk in he! Uitnodigingen en zo zijn voor later. Heb wel al klein attentie voor op het avondfeest voor de mensen (Kleine bokaaltjes, gelijk voor doopsuiker, maar dan opgevuld met zelfgemaakt advokaat)
|
|
evelien
6-9-2008
|
6-11-2007 16:27:28
|
|
Katleen
6-9-2008
|
6-11-2007 16:30:01
Hey Naomi,
Wij vertrekken op 09/09 vanuit Amsterdam met Malaysian (via Kuala Lumur). Gaan de avond voordien in een hotel aan de luchthaven slapen. We komen toe in Bali op 10/09 en hebben dan 3 nachten in Ubud (Hotel Alila Ubud). Vervolgens 2 nachten in Le Meridien Nirwana Golf & Spa en daarna 4 nachten in The Oberoi Bali. Ik heb via een lokale agent ginder een programma laten uitwerken waarin we privé begeleid een aantal excursies kunnen doen. Ik werk in een reisbureau dus heb ginder contacten. Hoe zit jouw huwelijkreis in mekaar? Vanwaar ben je?
|
|
Naomi
12-12-2008
|
7-11-2007 10:24:04
Hoi kathleen, Toeval, ik werk ook in een reisburoo!!! :D Ik ben van dendermonde maar werk in hamme, Tof zeg!! Vanwaar ben jij?? Wij zouden trouwens ook naar Ubud gaan :D Ik moet wel Wij zouden het via Intercomfort boeken maar is nog niet boekbaar he dus weet nog ni afreisdatum maar zal ook zoiets zijn denk ik!! Tof zeg :D
|
|
Katleen
6-9-2008
|
7-11-2007 11:05:45
@ Naomi: Ik ben van Dilbeek (Reizen De Postiljon). En jij? Ik heb mijn vluchten al via Sirius (onze broker) geboekt. Had eerst SQ in optie staan maar had nog niks van landarrangement waardoor ik mijn optie kwijt was. Nu kan ik SQ niet meer boeken want de vlucht zit al zo vol dat het tarief met 500 euro gestegen was. Vandaar MH-vluchten vanuit AMS. Maar de prijs kan ook al tellen. Maar voor een huwelijksreis mag dat wel. Misschien zie ik je ooit eens op een brochurevoorstelling? Jetair in december? Groetjes
|
|
Elke
6-9-2008
|
7-11-2007 11:06:14
Ik trouw ook op 06/09/08 in Zele! Het wettelijk huwelijk, de feestzaal ('t Scheldehof in Schoonaarde), mijn kleed (1tje van Rembo Styling bij Bruidshuis Ellen), de fotografe en de DJ liggen al vast. Weldra gaan we de kerk reserveren en de auto's. Ik ga zondag naar de trouwbeurs in Wieze en ik hoop dat ik daar nog wat leuke ideetjes opdoe.
Groetjes Elke
|
|
Naomi
12-12-2008
|
7-11-2007 11:14:17
Ik ben van Reizen Landtsheer in Hamme, ik kom normaal niet naar de brochurevoorstelling maar wel naar de kinepolisavond in Brussel op 6 dec, jij ook? Sirius is ook onze broker, heb jij dan je landarrangement rechtstreeks geboekt? Groetjes xxx
|
|
Katleen
6-9-2008
|
7-11-2007 11:46:47
Ik ben de week van 6/12 in verlof dus kom niet naar de filvoorstelling. Ik heb mijn landarrangement geboekt bij een lokale agent. Ik ben proefkonijn want we hebben nog niet eerder met hen gewerkt ;-) Maar 't lijkt mij wel OK. Het is een Vlaams koppel die ginds een bedrijf gestart zijn (incoming agent). Ik heb een mooie offerte in het Engels gekregen en alle kamertypes kloppen (heb ik gechekt in de brochure van Rainbow en Odysseus) dus ik vertrouw het wel. Je mag mij altijd mailen op katleen@depostiljon.be
|
|
Miranda
6-9-2008
|
8-11-2007 8:53:40
Hoi wij trouwen ook op 6/9/2008. onze zaal(E10-hoeve in Brecht)met DJ inbegrepen, het gemeentehuis, kerk, fotograaf en vervoer liggen al vast. ben ook al gaan kijken voor een kleed. we zouden graag op huwelijksreis gaan naar de malediven maar we moeten nog wachten want de brochures zijn nog niet uit. Toch spannend al die voorbereidingen!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|