Terug naar overzicht
Dag Ilse,In jouw plaats zou ik het kleed zo goed mogelijk beschrijven op deze site. Geef het merk, het model (naam of nummer), de kleur. Vermeld ook liefst een website waar er een foto van het kleed te zien is.Het is ook belangrijk te vermelden hoe groot je bent, zodanig dat grotere mensen weten dat het voor hun waarschijnlijk geen zin heeft.Dan zou ik vermelden hoeveel je er wil voor vragen & hoe je het zou willen regelen om het te komen passen. Geef dus zeker je woonplaats op.Hier is volgens mij de beste plaats om te adverteren, want hier komen heel veel organiserende bruidjes eens lezen wat de nieuwtjes zijn. Wie weet is er wel nog iemand op zoek naar jouw kleed & kan je iemand heel blij maken!Groetjes,Lore
Hey,ik heb mijn kleed verkocht en heb het ook op verschillende websites geadverteerd, waaronder ook deze. Er zijn natuurlijk heel veel dames die hun kleed proberen te verkopen en daarom wist ik op voorhand dat het niet evident zou zijn. Het heeft dan ook bijna 3 maand geduurd (in welke periode ik de advertenties telkens herhaalde op Koopjesnet.be en Kapaza), maar uiteindelijk was er een meisje geïnteresseerd. Zij is er exact één jaar na ons in getrouwd. Ik vroeg ongeveer de helft van de nieuwprijs en ik denk niet dat je meer kunt vragen.Hier zou ik het inderdaad ook een keertje posten, maar niet te vaak. Het is per slot van rekening toch geen verkoopsite hé... Maar je moet geduld hebben, vroeg of laat lukt het wel. Ik heb zelfs één keer een man aan de lijn gehad die het wou gebruiken voor een act... Onnodig te vermelden dat ik mijn kleed liever op een andere manier gebruikt zag. Maar uiteindelijk is het dan toch gelukt.Groetjes,Lieve
Hallo Ilseik ben in ieder geval wel geïnteresseerd en benieuwd naar je kleed.kan je me foto's sturen of anders via deze site antwoorden en een link geven naar de website van de winkel + vermelding naam van het kleed?merci!Lien